תוכן שיווקי

אושרי שרון, !We: "אנו הופכים את חזון VM למציאות בקרב הלקוחות הארגוניים בארץ"

20/10/2013 16:30

מאת הילל יוסף

"חזון הדטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, קורם עור וגידים. בהכרזות החדשות של החברה בכנס VMWorld, החברה קפצה מדרגה משמעותית לקראת מימוש החזון. אנו הופכים את החזון למציאות בקרב הלקוחות הארגוניים בארץ", כך אמר אושרי שרון, מנכ"ל משותף ב-!We מקבוצת חילן.

שרון דיבר לקראת אירוע שעורך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה עםWe!  מקבוצת חילן. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ד' 23 לאוקטובר באולם East בתל אביב.

שרון ציטט נתון ידוע של גרטנר, לפיו ארגונים משקיעים 70% מתקציב ה-IT שלהם בתחזוקה ורק 30% בחדשנות ובפיתוחים עתידיים. לקוחות VMware, אמר שרון, מצליחים אפילו להגיע ל-40%. "בעזרת חזון ה-ITaaS (ר"ת IT as a Service) אנחנו מתכוונים להביא ארגונים למצב שבו 50% מתקציב המיחשוב שלהם יופנה לטובת חדשנות ושיפור הקיים. יש לנו פה הזדמנות אמיתית לשנות את עתיד ה-IT כפי שאנחנו מכירים אותו", ציין שרון.

על פי שרון, "הווירטואליזציה עוברת בתהליך לרשת": אחת מההכרזות  בכנס של VMworld 2013 היא פלטפורמה חדשה בשם VMware NSX, שנועדה להביא את הווירטואליזציה גם לרשת הארגונית. NSX מוסיפה למעשה שכבה וירטואלית חדשה, שנועדה לאפשר הקמה של רשתות וירטואליות ושירותי רשת חדשים, על גבי תשתיות התקשורת הקיימות של הארגון".

הכרזה נוספת בכנס, אמר שרון, "היא גרסה 5.5 החדשה של פלטפורמת vCloud Suite, שתוכננה במטרה לאפשר ITaaS באמצעות מדיניות המונחית על ידי אוטומציה. זאת, במטרה לשפר את כל התהליכים הנעשים בחוות השרתים של הארגון".

עוד ציין שרון את פתרון Virtual SAN, "לווירטואליזציה של מערך האחסון. VSAN נועד להרחיב את vSphere Hypervisor ולספק אחסון פשוט יותר בעל ביצועים גבוהים למכונות וירטואליות. הפתרון פותח עולם חדש של תשתיות מאוחדות ומאפשר גמישות מלאה ושליטה במשאבי אחסון, נתונים ויישומים".

הוא הזכיר את גרסה 5.3 החדשה של Horizon VIEW, שתכיל פונקציות חדשות בתחום ה-Desktop Computing כולל הרכישה החדשה שביצעה – חברת Desktone המובילה את תחום ה-Desktop as a Service.

"אנו אינטגרטור ותיק ושותף פרמייר של ענקית הווירטואליזציה", אמר שרון, "אנו בעלי יכולות וידע וניסיון בכל ההיצע של החברה. מצד אחד אנו מביאים את ההכרזות לכלל מימוש בקרב הלקוחות הארגוניים בישראל ומנגד אנו מציעים איך לקחת את החידושים הללו ולשדרג אותם בקרב מערכי ה-IT של לקוחותינו".

הוא סיכם באומרו כי "יש ל-!We יותר מ-800 לקוחות של VMworld בארץ. אלה נמצאים בכל מגזרי התעשייה: ביטחון, פיננסי, ביטוח, תעשייה מסורתית והיי-טק. נמשיך לממש את חזון ענקית הווירטואליזציה בקרב לקוחותינו הקיימים והחדשים. לצד מוצרים משלימים אחרים אותם אנו מטמיעים – של נט-אפ, יבמ, קומוולט, ועוד – אנו נותנים מענה כולל למנמ"ר ומספקים לו כלים המביאים לו תמונת מצב על התשתית באמצעות מערכות שו"ב מתקדמות, יכולות אינטגרליות, יכולות היענות לרגולציה, הקשחות וניהול שינויים. אנו מסייעים למנמ"ר להפוך את הווירטואליזציה שלו לענן פרטי ולתמחר פנימית עבור הגופים הצורכים ממנו IT כמה השירותים הללו עולים. יש לנו הרבה ערך מוסף מעבר להתקנה".

אירועים קרובים