תוכן שיווקי

מה יהיה לנו, מחר, יום שני, בוועידה השנתית TLVForce 2013, שמארחת ServiceWise ללקוחות Salesforce.com בישראל

TLVForce, ועידת העסקים השנתית בה תארח ServiceWise את חברת Salesforce.com העולמית. ServiceWise, שותפת זהב של Salesforce.com ומתמחה במתן שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון

20/10/2013 13:05

הוועידה שתתקיים ביום ב' במלון ליאונרדו סיטי טאואר תתמקד גם השנה בעיקר בסיפורי הצלחה של לקוחות ויציגו בה למעלה מעשרה לקוחות שונים של חברת ServiceWise יישומים עסקיים, לצד נציגים בכירים מטעם ספקי הפתרונות המובילים בשוק ה-Sales & Marketing Automation. לבאי הוועידה צפוי יום מעניין שייפתח כבר בשעה 08:00 בבוקר. הזדמנות אחרונה להרשם לכנס החם של השנה.

אז מי ומה צפוי למשתתפים? להלן "טעימה" מתוך האג'נדה של יום שני:
• הזדמנות לפגוש את Chris Ciauri, סמנכ"ל בכיר למכירות בסניף EMEA של Salesforce.com, אשר יציג את אחד הנושאים המדוברים ביותר היום בתחום: Become a customer company.
• נוגה וייס, מנהלת פרויקט ה-CRM בחברת גילת רשתות לוין, על הטמעה מוצלחת בארגון המכירות של גילת.
• דוברת חברת החשמל, אשר אמונה על התדמית של החברה מנהלת את האינטראקציה עם העיתונאים, כמו גם את הפניות מהם, באמצעות מערכת Salesforce.
• ועוד…

עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף ב-ServiceWiseבהמשך היום, יתפצלו המשתתפים לשני מסלולים, בהתאם לתחומי העניין הרלוונטיים להם. מסלול אחד יעסוק ב-CRM ומסלול שני מיועד למתעניינים בפלטפורמה Force.com. במסלולים ישתפו לקוחות החברה מתוך ניסיונם (Liveperson, Stratasys, Conduit, Outbrain, Clicktale, myThings ,Kramer, ועוד) וכן יודגמו חידושים במודולים של מערכת Salesforce.

הכנס ינעל בארוחת צהריים במסעדת המלון.

חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ, שותפת זהב של Salesforce.com בישראל, מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. החברה הינה Gold Cloude Alliance Partner של Salesforce.com, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות היי-טק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.

מחכים לראותכם.

צוות ServiceWise

אירועים קרובים