אורקל – חברת התוכנה השנייה בגודלה בעולם

החברה רשמה הכנסות של 27.8 מיליארד דולר מתוכנה במהלך השנה החולפת ובכך טיפסה למקום השני, אחרי מיקרוסופט, והדיחה את יבמ למקום השלישי

מאות בודדת של מליוני שקלים. אורקל

אורקל (Oracle) הכריזה על עצמה כעל חברת התוכנה השנייה בגודלה בעולם – אחרי מיקרוסופט (Microsoft) – ועל כך שהדיחה את יבמ (IBM) מהמקום השני. כך בעקבות פרסום דו"ח הכנסות בתעשיית ה-IT.

"בהתחשב בכך שיבמ הכריזה באחרונה על תוצאותיה הרבעונית, אנו מבקשים לנצל הזדמנות זו ולציין כי עסקי התוכנה של אורקל צמחו מהר יותר מעסקי התוכנה של יבמ, וכעת התקדמה אורקל למקום השני בין חברות התוכנה בעולם, בעוד יבמ ירדה למקום השלישי", ציינה החברה בהודעה שפרסמה לעיתונות. "במהלך ארבעת הרבעונים האחרונים דיווחה יבמ על הכנסות מתוכנה המסתכמות ב-25.7 מיליארד דולר, בעוד שבארבעת הרבעונים האחרונים של אורקל דיווחנו על הכנסות מתוכנה בסך 27.8 מיליארד דולר".

המגזין פורבס (Forbes) מפרסם מדי שנה את Global 2000 – דירוג של 2,000 החברות הציבוריות הגדולות ביותר בעולם – בהתבסס על ארבעה מדדים: מכירות, רווחים, נכסים וערך שוק. 10 החברות הראשונות ברשימת פורבס ל-2013 בתחום תוכנה ותעשיית תכנות הן: מיקרוסופט (ארה"ב), אורקל (ארה"ב), יבמ (ארה"ב), סאפ (SAP) מגרמניה, סימנטק (Symantec) מארה"ב, VMware (ארה"ב), CA, אדובי (Adobe) ו-Fiserv (ארה"ב), וקבוצת Amadeus IT (ספרד).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים