סבב מינויים בנס: יוסי כהן מונה למנהל חטיבת הסאפ בחברה

החליף בתפקיד את אבי צור, שכיהן כמנהל החטיבה בשנה וחצי האחרונות ● שבתאי קורן מונה לנשיא נס במרכז ומזרח אירופה, גלי מיכאלי מונה לסמנכ"ל חטיבת ה-Homeland Security ביחידה הביטחונית TSG וניר אלפנדרי מונה למנהל חטיבת מיקרוסופט בנס טכנולוגיות ● יסמין מרום מונתה למנהלת חטיבת ההדרכה

יוסי כהן (49) מונה למנהל חטיבת הסאפ (SAP) בנס ישראל, לצד שורת מינויים נוספים בחברה. כהן החליף בתפקיד את אבי צור, שכיהן כמנהל החטיבה בשנה וחצי האחרונות. צור מונה למנהל הפריסייל של החטיבה.

עד למינויו זה, שימש כהן החל מ-2008 כמנהל חטיבת הסאפ ב-EDS ישראל. לאחר רכישת EDS העולמית על ידי HP, שימש כהן כמנהל פעילות סאפ ב-HP ישראל וכן כמנהל פעילות מערכות ERP של אורקל (Oracle) ב-HP לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). בתפקידו זה היה אחראי על כ-500 עובדים.

ניר אלפנדרי, מנהל חטיבת מיקרוסופט בנס טכנולוגיותבטרם הגיע ל-HP ישראל, היה כהן מנהל מגזר ציבורי בנס ו-Chief Delivery Officer בקבוצת הפרויקטים של נס טכנולוגיות. בעבר עבד כהן בטמבור כמנהל שרשרת הפצה וביצע פרויקטי ERP בקבוצה. כהן הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע, ותואר שני בהנדסת מערכות – שניהם מטעם הטכניון.

מינוי נוסף הוא של שבתאי קורן, שמונה לנשיא נס במרכז ומזרח אירופה (Ness CEE) ולחבר בהנהלת נס טכנולוגיות. קורן הצטרף לנס לאחר ששימש במגוון תפקידי ניהול בכירים באמדוקס (Amdocs), שם שימש כחבר ההנהלה המורחבת וכנשיא חטיבה. בין היתר, סייע קורן בפיתוח עסקיה של אמדוקס במרכז ובמזרח אירופה. הוא בעל תואר ראשון ושני במדעי המחשב מטעם הטכניון.

גלי מיכאלי מונה לסמנכ"ל חטיבת ה-Homeland Security ביחידה הביטחונית של נס, TSG. במסגרת תפקידו, מיכאל (אל"מ במיל') יהיה אחראי על הובלת פעילות היחידה בתחום המענה למגזר ביטחון הפנים והמגזר האזרחי. בתפקידו האחרון שימש כראש מחלקת התיקשוב של החייל. קודם לכן היה אחראי על מערכות התכנון, השליטה והבקרה של החיל, ומוקדם יותר שירת כסגן מפקד בסיס בחיל האוויר. הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות במינהל עסקים ומשאבי אנוש מטעם אוניברסיטת בן גוריון. הוא בוגר קורס פו"מ בהצטיינות, השלים קורס דירקטורים באוניברסיטת תל אביב וקורס מערכות מידע באוניברסיטת הרווארד.

גלי מיכאלי, סמנכ"ל חטיבת ה-Homeland Security ב-TSGניר אלפנדרי מונה למנהל חטיבת מיקרוסופט (Microsoft) בנס טכנולוגיות. הוא מחליף בתפקידו את רחל ליקוביץ, שהודיעה על עזיבתה מסיבות אישיות לפני מספר חודשים. החטיבה מתמחה בפיתוח ושילוב מערכות ומתן שירותים מקצועיים בטכנולוגיות של הענקית מרדמונד. הוא בעל ניסיון של יותר מ-15 שנה בתפקידי פיתוח וניהול פרויקטים. בארבע השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל פיתוח תוכנה ב-ECI, עם אחריות עסקית וניהולית גלובלית. קודם לכן עבד יותר מעשור בתפקידים ניהוליים באמדוקס. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב והכלכלה מטעם אוניברסיטת תל אביב.

מינוי נוסף הוא של יסמין מרום, שמונתה למנהלת חטיבת ההדרכה בנס טכנולוגיות. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על פעילות ההדרכות וההטמעות וכן על מכללת נס. בשלוש השנים האחרונות כיהנה כמנכ"ל קידום לחמן וניהלה כ-400 עובדים. לפני כן שימשה כסמנכ"ל מכירות בג'ון ברייס הדרכה וכסמנכ"ל מכירות ושיווק ב-IFN מקבוצת יעל תוכנה. היא בעלת תואר ראשון במינהל עסקים בהתמחות בשיווק ומימון מטעם המכללה למינהל.

יסמין מרום, מנהלת חטיבת ההדרכה בנס טכנולוגיותעופר שגב, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, אמר כי "המינויים החדשים באים לחזק, מקצועית וניהולית, תחומים הנמצאים בצמיחה אצלנו ולסייע בהתאמתם לצרכים המתפתחים של השוק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יורם מ.

    תסתכלו טוב בתמונות - זה מה שנשאר , כל יתר האנשים כבר מזמן בבית גיא דנציג על כסא מפלט - מתרגל סימוציה ב- F16 זה מחיר הבינוניות

אירועים קרובים