מוטורולה סולושנס שוקלת לצאת משוק רשתות ה-LAN האלחוטיות

החברה מעוניינת למכור את פעילותה בתחום נוכח הירידות בנתח שלה בשוק בעל התחרות הקשה ● המכירה תאפשר למוטורולה סולושנס להתמקד בפעילויות הליבה שלה, ובראשן ייצור של מכשירי קשר לשוק הממשלתי ולגורמי ביטחון

מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) שוקלת למכור את פעילותה בתחום רשתות ה-LAN האלחוטיות, נוכח הירידה בנתח שלה בשוק בו שולטות חברות דוגמת סיסקו (Cisco) – כך דיווחה רויטרס (Reuters). המכירה תאפשר למוטורולה סולושנס להתמקד בפעילויות הליבה שלה, ובראשן ייצור של מכשירי קשר לשוק הממשלתי ולגורמי ביטחון.

על פי אחד המקורות של רויטרס, "התחרות בשוק רשתות ה-LAN האלחוטיות קשה. בקצה העליון שולטת סיסקו ובקצה התחתון שולטות חברות דוגמת Ubiquity". הוא מסר שהדיונים נמצאים עדיין בשלבים ראשוניים. מוטרולה סולושנס סירבה להגיב.

החברה מרכזת את הפעילויות של מוטורולה (Motorola), לאחר שמוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility), שמייצרת טלפונים סלולריים, נמכרה אשתקד לגוגל (Google) תמורת 12.5 מיליארד דולר. ברבעון הראשון של 2013 ירדו הכנסותיה ב-30%. ב-2012 כולה הסתכמו ההכנסות של חטיבת מוטורולה סולושנס ב-216.7 מיליון דולרים והגיעו לכ-8% מכלל ההכנסות של הפעילות הארגונית, שהסתכמו ב-2.71 מיליארד דולרים.

היקף השוק של רשתות ה-LAN האלחוטיות ברחבי העולם עתיד להגיע ב-2014 לכארבעה מיליארד דולר, על פי נתונים של חברת המחקר Dell'Oro. סיסקו מובילה את השוק עם נתח של קרוב ל-55% ובמקום השני נמצאת ארובה (Aruba) עם מעט יותר מ-12%.

יצוין כי מוטורולה סולושנס, ששווי השוק שלה מוערך ב-16 מיליארד דולר, שולטת בשוק מכשירי הקשר והלקוח הגדול ביותר שלה הוא הממשל האמריקני. השוק הממשלתי אחראי לכ-70% מהכנסות החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים