תוכן שיווקי

הפייסבוק של התהליכים העסקיים: Software AG השיקה את Process Live – פתרון מבוסס ענן לשיפור תהליכים עסקיים באמצעות שיתוף מידע חברתי

Process Live הינו חלק מ-Software AG Live, חבילת תוכנה מבוססת ענן המשלבת שיפור תהליכים עסקיים, ניהול פורטפוליו IT יחד עם פיתוח יישומים ואינטגרציה שלהם

21/10/2013 04:41

חברת Software AG, מובילה עולמית בפיתוח פתרונות לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה ו-Big Data, הודיעה על זמינותו של פתרון Process Live, במסגרת כנס הלקוחות והשותפים השנתי שלה Innovation World 2013 שנערך באחרונה בסן פרנסיסקו. Process Live הוא שירות מבוסס ענן המשלב שיתוף מידע חברתי עם שיפור תהליכים עסקיים. Process Live מבוסס על טכנולוגיית ARIS, אשר התוותה את העקרונות המנחים בניהול תהליכים עסקיים ב-20 השנים האחרונות. הפתרון החדש מציע האצת פרויקטים לשיפור תהליכים עסקיים ללא השקעה מראש וללא צווארי בקבוק הנוצרים בעת ההתקנה. כפתרון SaaS (תוכנה כשירות), Process Live מאיץ את יצירת הערך ובמקביל מצמצם את עלויות הבעלות הכוללת. הסקאלביליות והגמישות של ענן ציבורי המוצעת ללקוחות, הינה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של software AG להעצמת הארגון הדיגיטלי.

Process Live מסייע לארגונים לתכנן, לשתף ולשפר תהליכים עסקיים בענן. מדובר בכלי נוח לשימוש המציע דרכים חדשניות להציג מידע הנוגע לתהליכים עסקיים באופן המאפשר לכל המעורבים ליטול חלק פעיל בשיפור. על מנת להבטיח השתתפות רחבה ככל שניתן ברמת הארגון בשיפור התהליך, משולבות ב-Process Live יכולות שיתוף פעולה ומידע חברתי. יכולות אלו הופכות את הדינאמיקה בין השותפים ביוזמת שיפור התהליך לדיאלוג מפרה, מגדיל את המודעות ואת קבלת השינוי. הטמעתו של Process Live בקהילת ARIS, המונה 250 אלף חברים, מסייעת למשתמשים למנף את הידע הטמון בקרב הקהילה הרחבה.

"Process Live מאפשר לנו להתחיל פרויקטים של שיפור תהליכים עסקיים באופן מיידי ולהגדיל את היקפם בצורה דינאמית בהתאם לדרישה ובשלותה. חוויית המשתמש החדשה ויכולות שיתוף המידע החברתי הופכות ניהול תהליכים עסקיים לדיאלוג אינטראקטיבי, ומגדילות את המודעות בארגון באופן המקל משמעותית על ניהול הפרויקט", אמר פביאן ארבך, שותף בחברת הייעוץ Litmus Group מסינגפור.

"באמצעות Process Live יצרנו היצע חדש של פתרונות ענן, המנצל את הניסיון המצטבר באלפי פרויקטים של לקוחותינו העושים שימוש ב-ARIS", אמר ד"ר וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG. "באמצעות מודל השקעה סקאלאבילי, מקבלים משתמשים עסקיים גישה ישירה לכלים חזקים לשיפור תהליכים עסקיים בכל עת, מבלי לערב את מחלקות ה-IT הארגוניות".

פתרון Process Live הוא חלק מ-Software AG Live – חבילת פתרונות ענן במתכונת פלטפורמה כשירות (PaaS). פלטפורמה זו נותנת מענה לצרכים העסקיים הקיימים כיום במהירות ללא תחרות, קלות שימוש ותמיכה מלאה בשיתוף מידע חברתי וב-Mobile. הפלטפורמה מסייעת למומחי מערכות מידע בארגונים לתכנן ולפתח יישומים מהירים לצד אינטגרציה של מערכות קיימות.

אירועים קרובים