המועמד עמוס רון: "אכפיל את אזור התעסוקה להיי-טק בהרצליה"

מערכת אנשים ומחשבים מלווה את מערכת הבחירות לרשויות המקומיות ומבקשת מהמועמדים לפרוש את האג'נדה שלהם בתחום ההיי-טק, החינוך המדעי ועידן הרשתות החברתיות ● המועמד לראשות העיר הרצליה, עמוס רון, מפרט על היעד המרכזי שלו באשר לענף ההיי-טק, ומבטיח: "העירייה תהיה מעורבת ביצירת תשתית לחממות טכנולוגיות ותחזיר לעיר את החינוך הטכנולוגי-מדעי לגילאי התיכון"

עמוס רון, מועמד מפלגת העבודה לראשות עיריית הרצליה, כולל באג'נדה שלו פרק חשוב לקידום תעשיית ההיי-טק בעיר. אזור התעשייה בעיר נחשב לאחד ממרכזי המסחר והתעסוקה המבוקשים בישראל, שכולל פרויקטים יוקרתיים כגון מגדלי אקרשטיין, עזריאלי ביזנס פארק, פרויקט גב ים ועוד.

בין החברות השוכנות באזור התעשייה של הרצליה ניתן למצוא בינלאומיות דוגמת CA, מיקרוסופט (Microsoft), דל (Dell), אינפיניטי (Infiniti) וכן UBS, Viola ונייקי (Nike). המקום הוא משכנם של קרנות הון-סיכון, סטארט-אפים וחברות מענפים שונים. אזור התעשייה של העיר, בחלק המערבי שלה, משתרע על פני 650 דונם והוא מהווה את אחד ממקורות ההכנסה המרכזיים של העיר – המגיעים ממסים, ארנונה ושירותים שונים שבחזקת מינהלת אזור התעשייה.

המועמד רון אומר כי אחד הנושאים המרכזיים שבהם יעסוק אם ייבחר יהיה המשך התנופה של אזור התעשייה, המתאפיין גם בהיות אזור מסחר ובילויים מבוקש, עובדה שהופכת את המקום לתוסס במשך 24 שעות ביממה. "אביא לאישור תכניות שיאפשרו הכפלת שטחי התעסוקה להיי-טק באזור התעשייה של הרצליה, תוך מתן תמריצים לחברות הזנק אשר תבחרנה את הרצליה כמקום מושבן", מבטיח רון בראיון לאנשים ומחשבים, רגע לפני סוף הקמפיין.

לדבריו, "העירייה תהיה מעורבת ביצירת תשתית לחממות טכנולוגיות ותחזיר לעיר את החינוך הטכנולוגי-מדעי לגילאי התיכון – הן בחינוך הפורמלי והן על ידי יצירת מועדונים ומעבדות פתוחות, המבוססים על טכנולוגיות מידע ופלטפורמות לפיתוחים בתחום האינטרנט והתקשורת החברתית".

אולם לא הכל ורוד בתוכנית העתיד. אם ייבחר, יצטרך רון לתת מענה לבעיה מרכזית שמאפיינת את המקום: בעיית התחבורה. האזור מתאפיין בפקקים בלתי נסבלים בשעות הבוקר ואחר הצהריים בכלל דרכי הגישה אליה וממנה. בשנים האחרונות נעשו פעולות רבות לשיפור תשתית הכבישים והרמזורים באזור התעשייה ואף הופעלו שאטלים מהרכבת – אך למרות זאת סוגיית התחבורה נותרה על כנה והיא עודנה אחת הבעיות המרכזיות שחברות לוקחות בחשבון טרם קביעת מושבן בעיר.

רון הוא בעל ניסיון רב בתפקידי ניהול בשירות הציבורי והממשלתי. בעבר שימש כמנכ“ל רשות הנמלים והרכבות וכיהן כמנכ“ל הראשון של חברת נמלי ישראל. בנוסף שימש גם כמנכ“ל משרד האנרגיה והתשתית. במהלך הקריירה עסק גם בתחומי ההיי-טק והטכנולוגיה, והיה ממנהלי ומקימי כנס רעננה להיי-טק יחד עם איש העסקים שלמה גרדמן. ברזומה שלו ניתן למצוא תפקידים נוספים, כגון סמנכ“ל שיווק בבזק, יועץ לשר התקשורת, ממייסדי תשתית האינטרנט והטלוויזיה בכבלים בישראל וחבר המועצה לשידורי כבלים ולווין. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת חיפה.

.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    כולם רוצים הייטק. אין מספיק הייטק בשביל כולם. תחשבו על דברים יצירתיים יותר.

אירועים קרובים