יבמ השיקה מערכות חדשות לסביבות ענן פרטי וציבורי

המערכות החדשות מאפשרות מינוף של שירותי ענן ציבורי תוך הותרת רמות גבוהות של שליטה בידי הארגון המשתמש ובמקביל, ניהול נוח של משאבי המיחשוב הפנימיים ● עוד השיקה יבמ שרתים, מערכות אחסון ומערכות מיחשוב טכני, שמאפשרים שילוב קל בעבודה בסביבת ענן

יבמ (IBM) השיקה מערכות חדשות לסביבות ענן פרטי וציבורי בסדרות PureSystems ו-Power. כמו כן השיקה החברה מערכות אחסון. על פי הענק הכחול, המערכות החדשות מאפשרות מינוף של שירותי ענן ציבורי תוך הותרת רמות גבוהות של שליטה בידי הארגון המשתמש ובמקביל, ניהול נוח של משאבי המיחשוב הפנימיים.

החברה הציגה בתערוכת InterConnect, שהתקיימה בסינגפור, כלים, שרתים, שירותים ומוצרים חדשים, שמיועדים לסייע לספקי שירותים מנוהלים (MSP) בבניית ענן פרטי ובן כלאיים. המוצרים החדשים כוללים שרתים, מערכות אחסון ומערכות מיחשוב טכני, שמאפשרים שילוב קל בעבודה בסביבת ענן. הם נשענים על כלים שפותחו במסגרת SoftLayer, אותה רכש הענק הכחול, ומאפשרים לדרג הניהולי הבכיר של החברה להאיץ את אימוץ טכנולוגיות הענן.

ליבמ יש יותר מ-20 אלף לקוחות ברחבי העולם בתחום מיחשוב הענן. מאז 2007 השקיעה החברה יותר מארבעה מיליארד דולר בלמעלה מתריסר רכישות בתחום זה, כאשר 10 מהן בוצעו מאז 2010. החברה מעסיקה יותר מ-37 אלף מומחי ענן, מפעילה יותר מ-25 מרכזי עיבוד ענן ומציעה יותר מ-100 מוצרי תוכנה כשירות (SaaS).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים