תוכן שיווקי

"FormIT עומדת בדרישות העסקיות, מספקת תשתית אחודה חוצת ארגון ונותנת פתרון מקצה לקצה"

לקראת אירוע FormIT: שיחה עם יוני גרינשפון, מנהל תחום שירותי אינטגרצית מידע בקבוצת אמן

21/10/2013 11:31

מהם החידושים שיש בגרסה האחרונה של מערכת FormIT?
בגרסה האחרונה של FormIT יש שלושה חידושים מרכזיים:

•  Word Insert – אם בעבר יכולות העיצוב של המסמכים היו טבועות במערכת FormIT עצמה, הרי שיישום חדש זה מאפשר לבחור בעיצוב המסמך באמצעות תוכנת Word של מיקרוסופט. מדובר בשיפור בחווית המעצב, שכן מדובר על שתי אלטרנטיבות ליישום העיצוב.

• הדפסה שקטה – היישום מאפשר להדפיס מסמך בכל מדפסת – לוקאלית או אחרת – מבלי לפתוח את המסמך ולהעלותו למסך. היישום מהווה יתרון ברור כאשר מדובר על כמות גדולה של טפסים, טפסים מרובי עמודים, או טפסים עשירים בעיצוב (שהופך אותם ל"כבדים" ומאטים את טעינתם).

• פורטל לקוחות – מעתה, הארכיון של FormIT מאפשר בניית פורטל ללקוחות, דרכו הם יכולים לבצע שאילתות, לאתר מסמכים וטפסים, דוחות, חשבוניות וכדומה. הפורטל מאפשר ללקוח לבצע פנייה לארגון ולהתעדכן במצב הפנייה, ללא תלות בשעות פעילות הארגון. בדומה למערכת בכללותה, ה-FormIT מאפשרת לבנות תהליך עבודה (Workflow) כולל לטיפול המלא בטופס בפורטל.

אנחנו תמיד עם יד על הדופק ומקשיבים לדרישות הלקוחות ומנסים להתאים את המערכת לחידושים החדשים ביותר בשוק.

מהו ה-Vision של FormIT וכיצד הגרסה החדשה תורמת לארגונים?
כאמור, אנחנו תמיד עם יד על הדופק ומקשיבים לדרישות העסקיות של לקוחותינו ומנסים תמיד לעמוד בדרישות אלו. מערכת FormIT מסייעת לארגונים להתייעל מבחינת תהליכי עבודה ומספקת תשתית אחודה המספקת חסכון אדיר ומשמעותי מכל הבחינות. זה מה שעומד בראש ובראשונה בחזון של המערכת. בנוסף, המטרה היא להפוך את כל פעילות לקוחותינו לטפסים דיגיטליים. כך, למשל, לספק טפסים דיגיטליים לאנשי המכירות שטח וטכנאים של לקוחותינו. במקום שייאלצו לשאת עימם טפסים מודפסים  באמצעות נשיאת טאבלט, באמצעותו יוכלו להחתים בשטח בצורה דיגיטלית.

יוני גרינשפון, מנהל תחום שירותי אינטגרצית מידע בקבוצת אמןספר על ה-Road map של FormIT ואיפה אתם צופים להיות בעוד שנה?
אנו שוקדים על פיתוחים חדשים בכלי. במהלך השנה הקרובה צפויה לצאת הגרסה החדשה של המערכת, גרסה 6, והיא תהיה בהחלט מהפכנית מבחינת נוחות העבודה עם שיפורים משמעותיים ומפתיעים, בעיקר לארגונים שעובדים עם מספר לא קטן של מעצבים ועורכי תבניות. הגרסה החדשה תקל עליהם מבחינת ההשקעה והמשאבים. בשנה הקרובה נישא עיננו לשווקים הבינלאומיים ובעיקר למזרח אירופה, שם זיהנו צורך ממשי בכלי מסוג ה-FormIT תוך כדי התרחבות מתמדת בישראל כמובן.

אירועים קרובים