תוכן שיווקי

חמש דרכים בהן התשתית האחודה משנה את ה-Data Center

21/10/2013 11:58
Nutanix

הגיע הזמן לקיצוץ מטאפורי ותמיכה במרכז הנתונים. מרכזי נתונים צצים כמו פטריות ומפעלי ה-IT הללו למעשה נוגסים בפלנטה. העיצוב המיושן של מרכזי הנתונים הפך את תעשיית ה-IT ליצרנית המהירה ביותר של פחמן דו חמצני (CO2).

כיום, ספקי ענן מתחילים למצוא דרכים להפוך את מרכזי הנתונים (והעננים הקולקטיביים שלהם) ליעילים יותר. סטארט-אפ חדש בשם Nutanix מבטיח להחזיר את מנהל מרכז הנתונים אל המשרד שלו על ידי צמצום מרכז הנתונים ליחידה אחת. הנה חמש דרכים בהן תשתנה הדינאמיקה של מרכזי הנתונים ותעשיית שרותי הענן באמצעות התשתית האחודה.

לא עוד רשתות אחסון
במקום קבוצות נתונים על גבי SAN (ר"ת storage area network) עם חיבורים בין מעבדים שונים בסדרה של קישורים, כל יחידת Nutanix אורזת אותם בקופסה אחת. כאשר המידע מאוחסן בצמוד למעבדים הנתונים אינם צריכים לעבור דרך סיבים אופטיים לפני שהם עוברים עיבוד אלא נגרסים באופן מיידי. הגיוני יותר שכל הכוח המחשובי יהיה במקום אחד. האווארד טינג, סמנכ"ל השיווק של Nutanix טוען שכאשר האחסון נשמר קרוב יותר למחשב, המערכות סקלאביליות בכל המישורים בשונה ממערכות SAN המושפעות באופן מיידי מצווארי בקבוק ברשת.

לא עוד חשבונות עתק על אחסון
אם ספקים נוספים יאמצו את המודל העסקי של Nutanix, עלויות אחסון הטכנולוגיה במרכזי נתונים יצנחו. הוא עושה שימוש בטכנולוגית שרת אינטל X86 סטנדרטית במקום טכנולוגיית SAN היקרה שהפכה את חברות האחסון לענקיות ועשירות. השילוב בין מעבדי אינטל, אחסון פלאש וחומרה איכותית יבטיחו כי לא יהיה עוד צורך לשלם סכומים גבוהים בעבור אחסון, מבטיח טינג.

תוכנה טובה יותר
במקום לשלם הון עבור SAN, חברות כמו Nutanix ייצרו פתרונות ברמת אנטרפרייז לצרכי האחסון שלך. ההוצאה הנמוכה הנדרשת, משמעה שהקונה עשוי לחסוך כ-50% על ההשקעה שלו בטכנולוגיה וכ-60% על תקציב התפעול שלו.

פוליטיקה
לא משנה מה קצב התקדמות הטכנולוגיה, תמיד יהיו אנשים, תהליכים ופוליטיקה שיאטו אותה. שלושה גורמים שונים מעורבים בתהליכים: מחשוב, אחסון ורשתות. כתוצאה, התהליך העסקי של קבלת משאבי IT הפך לסבוך, לדברי טינג, כאשר אנשים נדרשים לקבץ נדבות משלושה מנהלי מחלקת IT לפני התקנת מערכת חדשה.

באמצעות תשתית אחודה, ראשי המחלקות יכולים לחסוך זמן רב, לטענת טינג, ולהשלים את הפרויקטים שלהם מהר יותר. המחיר הנמוך של קופסת Nutanix מאפשר לך להקדיש פיסת חומרה לכל פרויקט, אין צורך לשלם את הכל מראש, המודל הוא Pay as you grow.

הקטנת אבני הבניין ויכולת גידול מהירה
מהנדסי Google הפכו למומחים בהקטנת אבני הבניין של מרכזי נתונים ומשאבי מחשוב ענן בכדי לאפשר גידול מהיר מאוד ויעיל של מרכזי הנתונים. ארכיטקטורה זו מיושמת על ידי Nutanix עבור ארגוני האנטרפרייז. Nutanix הוקמה על ידי שני מהנדסים לשעבר של Google שיצרו את היחידה המושלמת לבנייה מהירה של מרכז נתונים באמצעות שילוב של אחסון, רישות ומחשוב בתוך יחידות שניתנות להגדלה ופועלות באופן עצמאי.

עליית הענן הפרטי
רוב החברות הגדולות רוצות את המחיר הזול והגמישות של מחשוב ענן ללא הסיכונים הנובעים משיתוף משאבים ציבורי. מרכזי נתונים חדשים אלו של Nutanix בקופסא, הינם, לדברי טינג, אבני היסוד לענן הפרטי הטוב ביותר. "הכול סובב סביב בניית התשתית המיטבית עבור ארגוני האנטרפרייז", אומר טינג.

לא עוד רשתות אחסון, צווארי בקבוק, חשבונות עתק על אחסון או עיכובים בהמתנה לאחסון או לרשת שיעצבו את הפרויקט שלך עבורך.

אירועים קרובים