סאפ תפסיק את פיתוח חבילת התוכנה Business By Design לעסקים קטנים ובינוניים

התוכנה, שהושקה ב-2010 אחרי שבע שנות מחקר ופיתוח, לא עמדה בצפי למיליארדים והכניסה רק 23 מיליון יורו בשנה החולפת

ענקית התוכנה הגרמנית סאפ (SAP) מתכננת להפסיק את פיתוחה של חבילת התוכנה Business By Design, המיועדת לעסקים קטנים-בינוניים. כך דיווח השבועון הגרמני Wirtschaftswoche. דובר החברה הדגיש בתגובה כי קיבולת הפיתוח לחבילת התוכנה הופחתה, וכי המוצר לא מופסק.

סאפ, אחת מחברות הגדולות בעולם לתוכנות ניהול עסקי, אשר ממוקמת במקום הרביעי בעולם מבין חברות התוכנה ברשימת Global 2000 של המגזין פורבס (Forbes), ציינה עם השקת התוכנה ב-2010, כי היא מיועדת להגיע ל-10 אלף לקוחות ותייצר הכנסות של מיליארד דולרים.

השבועון הגרמני דיווח כי המוצר, שעלות פיתוחו עמדה על 3 מיליארד יורו, משמש כעת רק 785 לקוחות וצפוי לחולל הכנסות מכירה של לא יותר מ-23 מיליון יורו בשנת 2013. דיווח זה נעשה חרף העובדה שסאפ עצמה סירבה לספק לגורמי תקשורת נתונים על המכירות, ההוצאות או מספר הלקוחות של חבילת התוכנה Business By Design.

בסאפ החלו לעבוד על חבילת התוכנה Business By Design בשנת 2003, במטרה לגוון ולהרחיב את המכירות מעבר לשווקים המסורתיים של ארגונים גדולים וסוכנויות ממשלתיות שבהם היא פועלת. זאת, בניסיון להתחרות בתוכנה שנמכרה על ידי NetSuite – חברה שנוסדה לפני כעשור על ידי לארי אליסון, מייסד ומנכ"ל אורקל.

לפי הפרסום בשבועון הגרמני, מאז השקת המוצר של סאפ מתלוננים הלקוחות על בעיות טכניות ועל אטיות פעולתה של התוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים