תוכן שיווקי

מבני תעשיה בחרה ב-VTLbackup4i של חברת ויארטק כמוצר הגיבוי המוביל לסביבת DRP ב-IBM i

21/10/2013 14:24

מבני תעשיה, אחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, יישמה פתרון DRP בסביבת IBM i בעזרת המוצר החדשני VTLBackup4i של חברת ויארטק הישראלית.

VTLBackup4i מגבה ספריות ומחיצות במחשב IBM i ומשדרת אותן בצורה יעילה למחשב הגיבוי הנמצא באתר המרוחק. תהליך הגיבוי והשידור אוטומטיים לחלוטין ומבוצעים תחת בקרה וניטור מתמידים של המערכת. VTLBackup4i מאפשר לגבות את ספריות ומחיצות המקור למגוון של יעדים: החל ממחשב IBM i אחר, דיסקים הזמינים ברשת הארגונית וכלה בענן חיצוני או פנימי בארגון.

במחשב הגיבוי המרוחק הספריות והמחיצות נצברות בארכיון ומאוחזרות אוטומטית כדי לצור סביבת עבודה מעודכנת הזהה למחשב היצור. כך שבמקרה של אסון ארגוני תמיד קיים מחשב זמין המעודכן לגיבוי האחרון.

בשונה ממוצרי גיבוי ו-DRP אחרים, VTLBackup4i לא מבצע גיבוי חם המבוסס על journal אלא עושה שימוש בפקודות הגיבוי הסטנדרטיות של IBM i ומבצע גיבוי מחזורי במחשב. קלטת וירטואלית (Virtual tape) קולטת את הגיבוי שנוצר ודוחסת אותו עד כדי מחצית מגודלו מקורי. בסיום תהליך הגיבוי נשלחות הקלטות הוירטואליות על קווי התקשורת למחשב מרוחק שם הן מאוחסנות ומאוחזרות.

בחברות רבות פתרונות גיבוי חם מסוג journal מהווה פתרון יקר ומסובך מעבר לצרכים האמיתיים של הארגון, דבר הגורם לפרויקט הגיבוי וה-DRP להפוך לחלום רחוק או למציאות יקרה ומיותרת.

VTLBackup4i בא לפתור בעיה זו, על ידי מוצר בר השגה, המאפשר לגיבוי להשמר על מחשב IBM i מרוחק או לחילופין להשמר כגיבוי בנארי בכל מחשב או דיסק מרוחק התומך בפרוטוקול הנפוץ FTP. מלבד היותו פתרון עבור DRP, מהווה VTLBackup4i גם פתרון גיבוי מתקדם המשתמש בטכנולוגיה חדשנית של קלטת וירטואלית (Virtual Tape). טכנולוגיה זו מחליפה את הקלטות הפיזיות ומאפשרת ביצוע גיבוי מהיר ואמין לדיסק במחשב היצור, ובכך לנצל את חלון הגיבויים טוב יותר או לקצר אותו למינימום הדרוש.

הגיבויים מאוחסנים בתוך קלטות וירטואליות ונדחסים עד כדי 50% מגודלם המקורי. כך הם משודרים בצורה יעילה וחסכונית בקו תקשורת לאתר המרוחק. ארכיון הגיבוים המרוחק זמין ומאפשר אחזור מיידי של גרסת גיבוי מסוימת וכל זאת ללא צורך לשנע את הקלטות פיזית מאתר האחסון המרוחק.

VTLBackup4i פותר את בעית הוצאת הגיבויים לאתר גיבוי מרוחק וחוסך את עלות שינוע הקלטות על ידי שליח או חברה המתמחה בהוצאת גיבויים לאתר מרוחק. המוצר משווק בארץ ובעולם ונוחל הצלחה רבה במיוחד בחברות שלא יכלו לשאת בהוצאה הכבדה של מוצרי DRP ותיקים.

חיים שרגל, מנהל מערכות מידע במבני תעשיהחיים שרגל, מנהל מערכות מידע במבני תעשיה בע"מ: "מערכת VTLBackup4i הינה צעד חשוב והכרחי להגברת הזמינות של מערכת המחשב המרכזית בארגון ובהקטנת הסיכונים המיחשוביים של החברה בזמן חרום. המערכת נותנת מענה טכנולוגי פשוט לרכיב קריטי במערכת המידע, והשימוש בה אינו מצריך הקצאת משאבי אנוש של יחידת המחשב. VTLBackup4i מתפקד היטב על קוי תקשורת ברוחב פס צר יחסית כתוצאה מדחיסת המידע טרם שיגורו ובכך מוזיל את עלות הפתרון. אני ממליץ בחום על מוצר זה".

מידע נוסף על המוצר תוכלו למצוא בקישור כאן.

אירועים קרובים