SQLink הקימה פורטל לקידום תוכניות לבטיחות בדרכים

הפורטל הוקם עבור הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, במטרה לרכז את הפעילויות החינוכיות וההסברתיות בתחום ● טליה בן אבי שטיינברג, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: "בפעם הראשונה מציעה הרשות פורטל המאפשר מידע מלא במקום אחד על כל הפעילויות, בצורה ידידותית ובשקיפות מלאה לכל הצדדים - הן למקבלי השירותים והן למפעילי התוכניות החינוכיות"

תבונה מקבוצת SQLink הקימה פורטל עבור הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, שנועד לרכז את כלל הפעילויות החינוכיות וההסברתיות בתחום. הפורטל עתיד לשמש כמאגר מידע לציבור הרחב ולאנשי חינוך, בכלל זה בתי ספר, מתנ"סים, תנועות נוער ומרכזי תרבות וספורט. פרויקט הקמת הפורטל נערך על פני עשרה חודשים.

הציבור יוכל לקבל באמצעות הפורטל גישה בלתי אמצעית לכל הפעילויות המוצעות בתחום הבטיחות בדרכים, לכל טווח הגילאים, בהן הצגות, הרצאות, סדנאות, סימולטורים ועדויות אישיות. המידע מפולח על פי נושאים, סוג הפעילות וקהל היעד – למשל, ילדי גנים, בתי ספר או מבוגרים. הוא מאפשר לקבל פילוח של הפעילויות על פי דירוגים שקובעים הגולשים והמשתמשים ולברר כמה כל פעילות עולה. הפורטל כולל רשימה של עשרות מפעילי תוכניות חינוך וחברות הפקה שמתמחות בבניית פעילויות בתחום הבטיחות בדרכים, ומאפשר לדרג אותן ולגשת אליהן ישירות באמצעות פייסבוק (Facebook) ואי-מייל.

טליה בן אבי שטיינברג, מנהלת חטיבת חינוך והסברה ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים: "הרשות מקדמת פעילויות במגוון תחומים, בהן חינוך והסברה, במטרה לשנות את תרבות הנהיגה בישראל. בפעם הראשונה מציעה הרשות פורטל המאפשר מידע מלא במקום אחד על כל הפעילויות, בצורה ידידותית ובשקיפות מלאה לכל הצדדים – הן למקבלי השירותים והן למפעילי התוכניות החינוכיות".

מוריה יולזרי, מנהלת פרויקטים וסגנית מנהל חטיבת ניו-מדיה בתבונה: "הפורטל הוא חלק בפרויקט שביצעה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במדיה הדיגיטלית. אלמנטים נוספים באותו פרויקט הם אתר הרשות, מתחם 'סטרטר לצעירים' לקידום רישיון נהיגה מדורג, ערוץ יו-טיוב (YouTube) ופיתוח אפליקציות ייחודיות לקידום לימודי תיאוריה וזיהוי סיכונים לצעירים. אנחנו מבינים שקהלי היעד נמצאים ברשת ושיש למנף את הרשת לקידום ההסברה בנושא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים