תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | TIBCO משיקה גירסה חדשה לפלטפורמת ניתוח הנתונים שלה Spotfire 6.0

Spotfire 6.0 הוצגה בכנס המשתמשים TUCON 2013 של טיבקו בארה"ב והיא תשווק בישראל על ידי קבוצת יעל

22/10/2013 07:03

חברת טיבקו הציגה בכנס המשתמשים שלה TUCON 2013, שנערך בשבוע שעבר בלאס וגאס, ארה"ב, את הגרסה העדכנית ביותר של  פלטפורמת התחקור וניתוח הנתונים – "Spotfire 6.0". הגירסה החדשה כוללת שיפורים ואפשרויות חדשות שתוכננו במטרה לאפשר לארגון יתרון גדול במהירות ביצוע התחקור והניתוח של הנתונים על ידי אוטומציה וקונטקסטואליזציה גבוהה. אפשרויות חדשות אלו, יסייעו למשתמשים לבצע ניתוח וחיזוי אוטומטיים, באופן שיאפשר להם לזרז את תהליך קבלת ההחלטות.

"Spotfire 6.0 מהווה עבורנו ציון דרך חשוב ואנו שמחים מאוד להציג אותו בפני ללקוחותינו", אומר עידן נוי, מנהל אגף Business Optimization ביעל תוכנה. "טיבקו שילבה בגירסה החדשה כלים חדשניים, שירחיבו באופן דרמטי את השפעת ניתוח הנתונים בארגון. גירסה זו מרחיבה את השימוש בכלי ניתוח הנתונים לכל היבטי העסק – כגון העברת מדדי ביצוע מרכזיים אישיים (KPIs) לכל מכשיר סלולארי של כל עובד. על ידי כך היא תאפשר ללקוחות לעבור שינוי ניכר ולהשיג יתרון תחרותי על פני מתחריהם".

"Last Mile" – להביא את מדדי הביצוע המרכזיים עד למטר האחרון בארגון
עם גידול צרכנות טכנולוגית המידע והניידות בקרב כוח העבודה, עובדים מצפים כיום לגישה מיידית ומדויקת למידע תפעולי רלוונטי בכל מקום בו הם נמצאים. משמעות הדבר היא שהמידע הנכון חייב להיות זמין בזמן הנכון, למכשיר הנכון ומותאם אישית. Spotfire 6.0 ממלא אחר צורך זה באמצעות מימשק אינטרנטי מעודכן, הנקרא כעת "TIBCO Spotfire Metrics" המציג מדדי מפתח ביצועיים עדכניים במגוון רחב של מכשירים סלולאריים ויכולות תמיכה כגון מעקב מדדי ביצוע מרכזיים אישיים – אוף-ליין, ניווט drill down ועוד. הכלי תומך בטלפונים סלולאריים, טאבלטים, ומחשבים ניידים עם מערכות ההפעלה iOS ,Android ו-Windows 8.

השגת הבנה הקשרית עמוקה יותר, מהירה יותר, עם יכולות חדשות בניתוח ואיתור
Spotfire 6.0 אף מאפשר המחשה ויזואלית, בחינה וניתוח הנתונים בהקשר של מידע גיאוגרפי ומפות, במהירות חסרת תקדים בממשק ידידותי למשתמש. המשתמשים יכולים לקבל הבנת מצב נרחבת יותר על ידי מפות רב-שכבתיות, קידוד גיאוגראפי של נתוני שכבות-על. התוצאה המתקבלת היא העברה מהירה של יישומים אנליטיים חדשים, קלים להבנה לקידום בשירות-עצמי, גילוי וראות של הלא-נודע. ללקוחות קיימים המקבלים תמיכה טכנית תהיה נגישות ליכולות ניתוח אנליטי ואיתור החדשות בעת השדרוג ל-Spotfire 6.0.

קליינט מבוסס WEB לטובת ניתוח ובניית אנליזות בממשק מבוסס דפדפן
Spotfire 6.0 נותן מענה גם לדשבורדים פשוטים ויישומים אנליטיים מתקדמים, ומספקת ללקוח פתרון חדש בהתאמה אישית. הפתרון נותן מענה לצרכים היום-יומיים למשתמש העסקי שנאלץ לתמרן בין טבלאות וגרפים על מנת לענות על שאלות עסקיות. ביישום המבוסס דפדפן החדש הידוע כ-"TIBCO Spotfire Business Author". משתמשים עסקיים יוכלו לערוך סקירה ויזואלית ולפעול באינטראקציה עם נתונים, בין עם אלו נמצאים בגיליון אלקטרוני או בלוח בקרה, מסד נתונים או יישום אנליטי מוגדר מראש.

קבלת החלטות בזמן אמת על סמך נתונים בזמן אמת – "Event Analytics"
TIBCO Spotfire Event Analytics הוא מוצר חדש המאפשר לארגונים למכן את המעקב והזיהוי של מגמות חדשות או חריגות בנתונים עסקיים, בזמן שאלו מופקים. המערכת מאפשרת לבצע קבלת החלטות בזמן אמת על ידי שילוב בין פיתוח חוקים עסקיים ואינטגרציית נתונים ממקורות שונים. התמזגות חשובה זו של זרימת נתונים גדולה יחד עם ניתוח אנליטי מסייעת לקדם את השיפור המתמשך של העסק.

פריסה מהירה וחכמה יותר עם השירותים החדשים של "Spotfire Cloud"
"TIBCO Spotfire Cloud" הוא מקבץ של שירותי ענן לארגונים, קבוצות עבודה ושימוש עצמי; "TIBCO Spotfire Cloud Enterprise" מספקת גרסה מלאה ומאובטחת הכוללת את כל התכונות של "Spotfire" בענן לניתוח ושיתוף פעולה לצורך בניית תובנות עסקיות. "TIBCO Spotfire Cloud Work Group" מספקת מגוון עשיר של כלים לבניית יישום כך שצוותים מבוזרים יוכלו לערוך בחינת נתונים ויזואלית במהירות ובקלות ולבצע פריסת יישומים אנליטיים במחיר נמוך מאוד.

אירועים קרובים