תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | מחקר Nucleus Research: כמחצית מההחלטות הנוגעות למחשוב ארגוני מתבססות על מידע שגוי

המחקר מעלה כי מנהלי IT מסתמכים על מידע בן 14 חודשים ובעל מידת דיוק של 55% בלבד בממוצע ● מחקר של IDG העלה כי כמעט 60% ממקבלי החלטות בתחום ה-IT לא יכולים לחזות את ההשפעה של קיצוץ בתקציבי IT על הביצועים העסקיים ועל החשיפה לסיכונים ● Software AG מציעה מענה לבעיה זו באמצעות Portfolios Live - שירות חדש מבוסס ענן המספק למנהלי IT את היכולת לנהל ולשנות את סביבת ה-IT שלהם

22/10/2013 07:09

חברת Software AG, מובילה עולמית בפיתוח פתרונות לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה ו-Big Data, הודיעה על זמינותו של פתרון Portfolios Live לניהול פורטפוליו ה-IT בענן. ההכרזה התקיימה במסגרת כנס הלקוחות והשותפים השנתי של החברה – Innovation World 2013' הנערך באחרונה בסן פרנסיסקו.

Portfolios Live הוא שירות חדש מבוסס ענן המספק למנהלי מערכות מידע (CIO) את היכולת לנהל ולשנות סביבות IT המבוססות על תקציב מדויק, רגולציה ומידע חוקי וטכני. Portfolios Live מציע מערך של פתרונות מוגדרים מראש עבור מטלות ספציפיות שהינן חלק מסדר יומם הקבוע של מנהלי מערכות מידע בארגון. פתרון חדש זה משלב מתודולוגיות, Best Practices והנחיות כיצד לאסוף, לקשר ולהעריך את נכסי ה-IT הקיימים בארגון ובכך לתמוך בקבלת החלטות הנוגעות למערכות מידע ולניהול העסקים על מנת להפוך את החברה לארגון דיגיטלי.

המהפכה הדיגיטלית מאפשרת למקסם הזדמנויות עסקיות חדשות ולהשיג יתרונות תחרותיים. ארגונים עסקיים מחויבים כיום לתת מענה מהיר להזדמנויות באמצעות פתרונות IT. כל זאת, במציאות של תקציבי IT מצומצמים. מחקר שנערך על ידי IDG בקרב מקבלי החלטות בתחום ה-IT העלה כי כמעט 60% ממקבלי ההחלטות לא יכולים לחזות את ההשפעה של קיצוץ בתקציבי IT על הביצועים העסקיים ועל החשיפה לסיכונים. חברת מחקר Nucleus Research מבוסטון המתמחה בניתוח החזר על השקעה (ROI), מצאה כי מרבית הארגונים נלחמים לקבל מידע אמין ועדכני אודות נכסי ה-IT שלהם. אולם, המחקר מראה כי מקבלי החלטות בתחום ה-IT בארגון נאלצים להסתמך על מידע שהינו בן 14 חודשים בממוצע ומידת הדיוק שלו הינה 55% בלבד.

Portfolios Live מספק את השקיפות הנדרשת לטובת תכנון IT מקיף ומדויק. הוא מצייד את מנהל מערכות המידע בכלים לחיבור ותחזוקה של כל המרכיבים בסביבת ה-IT שלהם. על בסיס זה, הוא מספק הנחייה מדוקדקת, הדמיה ודוחות אשר מסייעים להצדיק השקעות ב-IT. הפתרון מגדיר רכיבי IT  שניתן לבצע בהם איחוד או להעבירם לסביבת ענן, מעריך את מבנה העלויות של פורטפוליו היישומים, את הסיכון הטכנולוגי הגלום בהם ואת המגבלות המבניות.

"הבנת העלויות ויכולות התמיכה בנכסי ה-IT בחברה הינה צעד מהותי ראשון לקראת ארגון דיגיטלי", אמר ד"ר וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG. "זמינותו של שירות זה בענן מאפשרת לארגונים להתחיל לתכנן את מערך ה-IT שלהם כשהם מצוידים במידע רב ועדכני ויכולים להרחיבו בהמשך על פי הצורך".

Portfolios Live הינו חלק מ-Software AG Live – חבילת פתרונות ענן במתכונת פלטפורמה כשירות (PaaS). פלטפורמה זו נותנת מענה לצרכים העסקיים הקיימים כיום במהירות ללא תחרות, קלות שימוש ותמיכה מלאה בשיתוף מידע חברתי וב-Mobile. הפלטפורמה מסייעת למומחי מערכות מידע בארגונים לתכנן ולפתח יישומים מהירים לצד אינטגרציה של מערכות קיימות.

אירועים קרובים