הערב: "אירוע ה-iPad" של אפל

החברה אמנם לא הודיעה מה היא תשיק באירוע, אולם כמו תמיד, הרשת מתמלאת בהערכות ● מומחים טוענים שנזכה לראות הערב iPad 5 עם מסך Retina ומעבד A7 של 64 ביט, גרסה חדשה של ה-iPad mini ומעבד חדש ל-Macbook Air

מה בדיוק אפל (Apple) תשיק הערב (ג')? כמו בכל אירוע השקה שמכבד את עצמו, התשובה לשאלה הזו לא ברורה. בתקשורת אמנם מתייחסים להשקה הנוכחית כ-"אירוע ה-iPad", אולם כל מה שאפל כתבה בהזמנה הוא שיש לה "הרבה מה לכסות". ההערכות מדברות על כך שמדובר ב-iPad 5 וב-iPad mini חדש.

תמונות שדלפו לרשת מראות שגודלו של המסך של ה-iPad 5 יישאר ללא שינוי – 9.7 אינץ' – אולם הוא יהיה רזה יותר ויזכיר במידת מה את ה-iPhone 5S. הערכות שפורסמו טוענות שה-iPad החדש יגיע עם מעבד A7 של 64 ביט ויגיע עם ה-TouchID שאפל השיקה יחד עם מכשירי ה-iPhone החדשים. ג'ארד ניומן מהטלגרף (Telegraph) מעריך אמנם שהמנגנון יצורף למכשירי iPad חדשים, אם כי ייתכן שזה לא יקרה השנה.

ככלל, ניומן פרסם באתר האינטרנט של העיתון רשימה של הערכות מה צפוי הערב. גם הוא טוען שה-iPad 5 יהיה בעל מראה שונה וקל יותר מקודמו ומוסיף שה-iPad mini החדש יגיע עם מסך Retina; שיש סיכוי קטן שאפל תשיק מקלדת שתוכל להתחבר ל-iPad, כמו ב-Surface של מיקרוסופט (Microsoft); שייתכן שהחברה תציג מעבד חדש ל-Macbook Air; ושהאירוע יכלול הכרזה על תאריך בו תושק הגרסה הבאה של OS X Mavricks. על פי הערכתו, אפל לא תתייחס בהשקה למכשירי ה-iPod ולטלוויזיה שלה, שייתכן שעדיין לא מוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים