תוכן שיווקי

Novell הכריזה על פתרון לשיתוף קבצים מכל מקום ועל גבי כל התקן תוך שמירה על אבטחת מידע מיטבית

22/10/2013 17:58

Novell, המיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, הכריזה על Novell Filr, פתרון לשיתוף קבצים המאפשר גישה לקבצים בכל מקום ועל כל התקן. זאת, תוך מתן בקרה מלאה ליחידת המחשב על כל הקבצים המשותפים. הפתרון מבטיח כי הקבצים ישמרו בגרסתם העדכנית ביותר, דבר המונע קבצים כפולים בגרסאות שונות.

הפופולריות הגוברת של התקנים ניידים יצרה צורך דחוף לא רק לניהול המכשירים הניידים, אלא גם לניהול תוכן סלולרי. היכולת לאפשר לעובדים ניידים לגשת לקבצים, לשתף אותם ולעבוד עליהם תוך שיתוף פעולה, היא מפתח לכל יוזמה בתחום הניידות ומרכיב קריטי להצלחה עסקית. Novell Filr מאפשר יכולות אלו, תוך שמירת הקבצים על השרת של החברה יחד עם הרשאות גישה, quotas, מערכות גיבוי, firewalls, פרוטוקולי התאוששות מאסון ומדיניות קיימת.

Novell Filr מאפשר למשתמשים ניידות בתוך הארגון ומחוצה לו תוך שמירת המידע הארגוני על פי חוקי הארגון וניצול התשתית הקיימת המאפשרת לנהל, לרכז ולאבטח את הגישה לשרתי הקבצים. במקום להעביר נתונים לסביבת ענן, Filr Novell מאפשר ללקוחות לשמור את הקבצים והנתונים ולשתף אותם במקום שבו הם נמצאים בארגון ותוך ביטול הצורך בניהול שירותי צד שלישי, בבנייה מחדש של בקרות גישה, או בהסדרת השימוש ביישומי שיתוף קבצים לא מאושרים.

בנוסף לשיתוף הקבצים בתוך הארגון, ניתן לאפשר באמצעות Novell Filr גם שיתוף חיצוני, שבו משתמשים מחוץ לארגון יכולים לראות ולערוך מסמכים בהתאם להרשאות שניתנו להם על ידי הארגון. כך ניתן לאפשר, לאסור, להגביל שיתוף חיצוני או לפקח עליו. דבר זה אידיאלי לשיתוף חומרים שיווקיים.

Filr מזהה למי שייכים הקבצים ומי רשאי לגשת אליהם ואוכף זאת. ה-firewalls והאנטי-וירוסים הקיימים נשארים בתוקף. יכולת זו, וכן העובדה שהקבצים נשארים בתוך הארגון ונכללים גם בתהליכי גיבוי והתאוששות, מאפשרים לשמור על הגנה מירבית.

"Novell Filr מאפשר שיתוף קבצים ארגוני להתקנים ניידים תוך אבטחת מידע מיטבית והגנת האינטרסים של הארגון תוך שמירה על פשטות וקלות של היישום והניהול" אמרה ג'קי עבאדי, מנהלת פעילות נובל בישראל מטעם NessPRO. "הפתרון מתאים לכל ארגון  שיש בו צורך בגישה לקבצים בכל עת ומכל מקום. ארגונים הכפופים לרגולציות ורגישים לסיכונים, כגון שירותים פיננסיים ומוסדות בריאות, או ארגונים המעסיקים עובדים ניידים, מפיקים תועלת כפולה ומכופלת מ-Novell Filr".

אירועים קרובים