חנן ברקו, סאפ: "הניידות תשפיע מהותית על ארגונים בחמש השנים הקרובות"

"הניידות מהווה חלק חשוב באסטרטגיה שלנו והאנליסטים מדרגים אותה במיקומים גבוהים בו", אמר ברקו, מנהל תחום מובייל בסאפ ישראל ● לדבריו, "אנחנו שואפים להגיע למיליארדי משתמשים במובייל"

"המחקרים מצביעים על כך שבחמש השנים הקרובות תהיה לעולם המיחשוב הנייד ההשפעה הגדולה ביותר על הארגונים. לשם אנחנו מכוונים את הפתרונות שלנו עבור הלקוחות הארגוניים – מפלטפורמה דרך תשתיות וכלה בשירותים", כך אמר חנן ברקו, מנהל תחום מובייל בסאפ (SAP) ישראל.

ברקו דיבר בכנס Mobility 2013. הכנס, שהתקיים בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב, בהשתתפות מאות מקצועני IT מהתחום. יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, הנחה את הכנס.

לדברי ברקן, "תחום המובייל מהווה חלק חשוב באסטרטגיה של החברה והאנליסטים מדרגים אותה במיקומים גבוהים בו. סאפ שואפת להגיע למיליארדי משתמשים על גבי פלטפורמת המובייל שלה והיא מציעה פרוטוקולים סטנדרטיים, על מנת להגיע לכמה שיותר מפתחים, שהמערכות יוכלו לתקשר עם מערכות סאפ השונות וכאלה של ספקיות IT אחרות, וגם להתחבר לעולמות אחרים, כמו המיחשוב החברתי".

הוא ציין כי "יש לנו יישומים ייעודיים מוכנים לאנשי שטח ופתרונות ייעודים לעולמות התשלומים, הבנקאות המקוונת והצרכנות. אנחנו משתפים פעולה עם כל מפתחי פתרונות התוכנה בעולם ומספקים פתרונות גלובליים, פתרונות מדף לכל הצרכים – מהתשתית ועד היישומים".

"לסאפ יש פתרונות שמקיפים את עולם המובייל, ביניהם SAP Fiori, שכולל יישומים ארגוניים שמותאמים למכשירי מובייל שונים; SAP Afaria, שמאפשר ניהול חכם ובטוח של המכשירים הסלולריים בארגון, בין אם הם של הארגון עצמו ובין אם של העובדים; ו-Mocana, שניתן באמצעותו לאבטח את כל היישומים במובייל", אמר ברקו.

"למטה, פלטפורמת הניידות של החברה מתחברת לתשתיות סאפ ולתשתיות שאינן סאפ. למעלה היא מאפשרת חיבור של כל מקורות המידע ומספקת יכולת לפתח יישומים טבעיים וכאלה שנכתבים ב-HTML5, יישומים בני כלאיים – לכל סוגי ההתקנים, עם יכולת ניהול מדיניות וכפיית אבטחה על ההתקנים", הוסיף.

ברקו סיים בציינו כי "סאפ מספקת שירותי ייעוץ בנושא המובייל, על מנת לסייע לכל ארגון לנוע קדימה בתחום. הפתרונות שלנו כבר משולבים בארגונים גדולים ומובילים במשק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים