תוכן שיווקי

"גם עסק קטן יכול להיות Customer Company"

ראיון עם אסף ישפה, מנהל פרויקטים בכיר בבלאט לפידות, אחראי על מגזר ה-SOHO (ר"תsmall office Home Office)

24/10/2013 13:48
בלאט לפידות יישומים ארגוניים

מהם האתגרים העומדים כיום בפני עסקים קטנים בכל הנוגע לקשר עם לקוחותיהם?
"באופן טבעי, לעסקים קטנים משאבים מוגבלים בהרבה מחברות האנטרפרייז ואפילו מחברות המיד-מרקט. ועדיין, עליהם להתאים את עצמם לעידן הנוכחי, בו ללקוח יש קול, יש כוח ויש לא מעט אפשרויות בחירה. לכן, האתגר הגדול ביותר במגזר זה הוא היכולת להעניק שירות איכותי ברמה הגבוהה האפשרית, ולשמור על שביעות רצון הלקוחות – זאת תוך התמודדות עם כמות משאבים קטנה יחסית".

מה בכל זאת צריך לעשות עסק קטן כדי להפוך ולהיות  Customer Company?
עסק קטן צריך לדעת למקסם את משאביו בצורה כמעט מושלמת כדי להצליח ולהבין את צרכי לקוחותיו ולתת להם, בהתאם, מענה מהיר ואיכותי. על כן, עליו לשים דגש על השירותיות ולהתאים את התנהלות הארגון והעובדים לצרכי הלקוחות המשתנים. בהתאם לתהליכים אלו, הפתרון הטכנולוגי צריך לתמוך לסייע לנהל את החברה ובכך להשלים את התמונה: המערכת יכולה לעזור לעסק להכיר את לקוחותיו לעומק, לספק תובנות שיווקיות ולעזור בניתוח ההתנהגות העסקית. שילוב מרכיבים אלו של הכרת הלקוח, העמקת הקשר אליו בכל הערוצים, קבלת תמונה מלאה ואחידה על הלקוח בכל ערוץ בו הוא פונה לארגון לצד הנגשת המוצרים ושילובם בתהליך הכולל יכול להביא גם עסק קטן להיות Customer Company".

אלו כלים מספקת בלאט לפידות כדי לסייע לעסקים הקטנים לעשות את המעבר הזה?
"חברת בלאט לפידות מטמיעה אצל לקוחות מסוג זה פתרון בעל גמישות נרחבת לצרכים העסקיים של הארגון. מעצם זה שהפתרון מיושם בסביבת ענן, מדובר בתהליך שאינו דורש מארגוני SMB להכשיר צוות IT, לרכוש ציוד יקר, ולהוציא הון גדול בזמן קצר. לכן, אנחנו עוסקים רק בצרכים העסקיים וממשים אותם ב-Time to market מהיר שמאפשר לארגון יתרון תחרותי מיידי. בפעמים רבות חלק גדול מההטמעה מבוצע על ידי הלקוח עצמו, תחת ליווי צמוד הדרכה ובקרה של אנשי בלאט לפידות. צוות ה-SOHO שלנו שם לו למטרה להעניק ללקוחות חווית לקוח משופרת תוך מתן דגש נרחב מאוד על אלמנט השירותיות. המטרה שלנו היא לעשות פרויקטים מהירים, יעילים בעלי ערך מוסף גבוהה ללקוח ובעיקר – שביעות רצון מלאה של הלקוח. הצוות שלנו מורכב ממנהלי פרויקטים ומטמיעים בעלי ניסיון רב אשר התנסו במספר פרויקטים רב אצל סוגים שונים של לקוחות, ניסיון המאפשר להם לזהות את צרכי הלקוח ולהתאים לו את הפתרון הייעודי האידאלי עבורו, שכמובן יכלול את כל הנאמר לעיל – על מנת להפוך גם את אותו עסק קטן ל-Customer Company של ממש".

אירועים קרובים