Info: האפליקציה שתיידע אתכם מה קורה במכשיר

אם יש לכם מכשיר אנדרואיד ואתם רוצים לדעת כמה מהזיכרון שלו כבר ניצלתם, מה המפרט הטכני של המצלמות או מי ייצר את החיישנים, Info היא אופציה טובה עבורכם ● בינתיים, ניתן להשתמש באפליקציה הזאת בטלפונים בלבד, ויש לקוות שהיא תתרחב גם למכשירים אחרים

אפליקציות שחושפות את מערכת האנדרואיד (Android) מבפנים ומבחוץ, על כל הפרטים שלה, הן דבר שכיח למדי. יש כאלה שמוגבלות לתחום מסוים ויש כאלה שמציגות את כל המידע הרלוונטי שאפשר להציע על המכשיר בו אתם משתמשים.

האפליקציה Info היא אחת מהן. היא נכתבה על ידי איתן גולדשטיין, שתחת שמו תמצאו עוד כמה וכמה אפליקציות ב-Google Play, ומתאימה לאנדרואיד 4.0.3 (Android 4.0.3) ומעלה. מדובר באפליקציה שמציגה באופן ברור ונעים לעין, הרבה מעבר לפירוט המינימלי הנדרש ממנה, פרטים אודות המעבד של הטלפון, השבב הגרפי שלו והזיכרון המותקן בו – הן עבור העבודה השוטפת והן עבור האחסון. יחד עם אלה, ניתן לקבל בה פירוט מלא במה שנוגע למסך, לחיישנים של הטלפון, לחיבור הסלולרי שלו ואפילו את שמות החשבונות בהם משתמשים באפליקציות שפועלות באותו הזמן ברקע.

Info מאפשרת לראות מהם הגודל, הרזולוציה וצפיפות התצוגה מבחינת נקודות לאינץ' (dpi) ומבחינת פיקסלים לאינץ' (ppi). ממש מתחת, בקטגוריה הבאה, מוצאים פירוט מלא אודות המצלמות של המכשיר – האחורית והקדמית כאחת. הוא כולל את המפרט הטכני של המצלמות – גודל החיישן, זום מרבי, איכות צילום ה-וידיאו המרבית וגודל התמונה המקסימלי – ומידע מלא אודות הפריטים האחרים שקשורים אליהן באופן ישיר: למשל, מהם מצבי הפלאש האפשריים, אילו סצנות צילום מוגדרות מראש ניתן לבחור ומהם מצבי איזון הלבן הזמינים. יצוין שהאפליקציה מספקת את הפרטים הללו בנפרד עבור כל אחת מהמצלמות שבמכשיר. כדי לראות מידע מסוים – ו-Info מעוניינת לספק כמה שיותר מידע טכני – פשוט לוחצים על שם של אחת הקטגוריות המוצגות. למשל, ניתן לפתוח את קטגוריית החיישנים ולראות שהיא לא מציגה רק את החיישנים עצמם אלא גם מי ייצר אותם, מהי הגרסה שלהם ואילו חיישנים צורכים יותר מתח מאחרים.

יש ל-Info שתי תכונות ייחודיות: אחת מהן היא האפשרות ללחוץ על צלמית המכתב כדי לשלוח את המידע המלא אודות המכשיר באי-מייל. התכונה השנייה היא האפשרות ללחוץ על צלמית כפתור ההפעלה, כדי לפתוח לוח הפעלה קטן שמאשר לגשת ישירות לאפשרויות של האנדרואיד עצמו. כך ניתן לבדוק, למשל, מהן האפליקציות המותקנות על המכשיר וכמה מקום הן תופסות.

נכון, לא חייבים את Info לצורך השימוש היום יומי במכשיר, ולצערי גיליתי שזו אפליקציה שמיועדת, במקרה של משתמשי האנדרואיד, לטלפונים בלבד (היא לא הייתה זמינה בשלושה טאבלטים שנבדקו, כל אחד מהם תוצרת חברה אחרת). אולם, אם יש לכם טלפון מבוסס אנדרואיד ואתם רוצים לקבל את המידע, היא פותחת צוהר נאה ומסודר לחומרה ולתוכנה שבידיכם.

להורדת Info מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים

    בדקתי את התוכנה - מדהים !! כמה אנפורמציה בתוכנה אחת !

אירועים קרובים