תוכן שיווקי

"בשנת 2014 לא מספיק לפתח אפליקציה רק בשביל 'להיות שם'; אלעד מובייל מאפשרת תכנון וראייה אסטרטגיים"

שיחה עם ניר מזרחי, מנהל אגף מובייל באלעד מערכות

27/10/2013 12:35

אילו שירותים מציעה אלעד מובייל ללקוחותיה?
אלעד מובייל קיימת משנת 2009 ומספקת שירותיי פיתוח וניהול פרויקטים בתחום האינטרנט והמובייל, תוך התמקדות בתחום פיתוח אפליקציות למובייל הכוללים בין היתר: כתיבת אפיונים פונקציונאליים/טכניים, אפיון ועיצוב ממשקי משתמש (UX/UI), פיתוח אפליקציות Native עבור מכשירי סמארטפון/טאבלטים, פיתוח אפליקציות Hybrid בעזרת HTML5 + CSS3 מבוססות ל-PhoneGap, פיתוח אפליקציות היברידיות ע"ב מוצר IBM Worklight, פיתוח צד שרת וממשקים הנדרשים לעבודה מול האפליקציה, פתרון אבטחת מכשירים ועוד.

בנוסף, לאלעד מובייל יש אפשרות להוסיף לאפליקציות קיימות רכיב חברתי, אשר מקנה להן תכונות ויכולות של רשת חברתית שתשמש את משתמשי האפליקציה כזירה לשיתוף מידע ותוכן. בארבעת השנים האחרונות עבדנו עם חברות וארגונים, עם משרדי הממשלה ועם סטרטאפים והקמנו תשתית ענפה תוך שימור הידע הייחודי לעולם המובייל עבור מגוון רחב של אפליקציות מובייל.


מה הסוד לפיתוח אפליקציות מוצלחות?

פיתוח אפליקציות מוצלחות מתחיל בהבנת שוק המובייל, הטרנדים שלו והיכולות והמגבלות של הפלטפורמות השונות שקיימות בשוק. לאחר שיש הבנה מלאה של זה, יש לשלב עבודה כמקשה אחת עם הלקוח, תוך סיעור מוחות צוותי מלא המאחד חשיבה יצירתית בין מחלקת הפיתוח, השיווק העיצוב והניהול, ליצירת מוצר מוגמר מושלם ומדויק תוך מבט קדימה לעמידה בלוחות זמנים ושביעות רצון הלקוח.

בנוסף, יש לענות על קריטריונים חשובים כגון ממשק חווית משתמש קלה, מתן פתרונות אבטחה, התאמת מערכות מבוססות WEB לפלטפורמת המובייל ועוד. מרגע יצירת הקשר הראשוני ועד הגשת המוצר המוגמר, אלעד מובייל משוחחת עם הלקוח באופן ברור ושקוף תוך מתן הסברים, הצעות מחיר הוגנות, איפיון וניתוח המערכת הנדרשת. צוות מנתחי המערכות והמאפיינים באלעד מובייל בעל ידע עשיר בתחום ומצליח לייצר אפליקציות בהן חווית המשתמש אופטימלית והתוצרים מוגמרים ברמת גבוהה. דלתנו תמיד פתוחה לשיח טכנולוגי ולמתן ייעוץ לחברות ויזמים המעוניינים להתקדם טכנולוגית ומסחרית.

איך אתה רואה את התפתחות שוק המובייל בשנה הקרובה?
עולם המובייל הוא עולם דינמי ומהירות השינויים בתחום וכמות החידושים בעולם זה הם פנומנליים. כיום אין ספק שהסמארטפון הוא המכשיר המרכזי המרכז את העולם הדיגיטלי שלנו. בזכותו, ספקיות תוכן דיגיטלי מצליחות להישאר בקשר רציף איתנו מצד אחד ומצד שני הוא משמש שער דיגיטלי לעולם האמיתי שלנו: ניווט, פייסבוק ועוד. עולם המובייל בשנים הקרובות צועד לקראת מהפך נוסף כמו זה שחווינו ב-2007 עם הצגת האייפון 2. יותר מחוות (Gestures) ופחות מגע (Touch) והשעונים החכמים המתממשקים למכשירי הסמארטפון הם הסנוניות הראשונות בהקשר זה.

חברות וארגונים צריכות להבין כי בשנת 2014 לא מספיק לפתח אפליקצית מובייל רק בשביל "להיות שם", אלא יש צורך בתכנון אסטרטגיה מקדימה בזכותה המובייל יכניס לקוחות חדשים ויספק שירות אמיתי בעל ערך מוסף. אחת מהיכולות הייחודיות של אלעד מובייל הן לאפשר לארגון את הראייה האסטרטגית הזו.

אירועים קרובים