תוכן שיווקי

Fortinet מציגה את התקן הפיירוול המהיר בעולם ל-DATA CENTERS; עם ביצועים של 160 Gbps וחיבורים של 40 GbE, הוא מונע צווארי בקבוק באבטחה ומציע טביעת רגל קומפקטית

FortiGate-3700D החדש הוא התקן הפיירוול הראשון שעושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של מעבד הרשת FortiASIC כדי לספק ביצועים פורצי דרך וברמה זהה בפרוטוקולים IPv4 ו-IPv4

27/10/2013 14:46

Fortinet – מובילה עולמית באבטחת רשת עתירת ביצועים (high-performance network security) – הכריזה היום על התקן פיירוול-רשת חדש, קומפקטי ועתיר ביצועים למרכזי נתונים ארגוניים, ספקיות שירות גדולות, ספקיות ענן וחברות טלקום. ההתקן החדש, FortiGate-3700D, אשר כולל ארבעה חיבור 40GbE ו-28 חיבורי 10GbE, מסוגל להגיע לקצב תקשורת של עד 160 גיגה-סיביות לשנייה (Gbps). הודות למעבד החדש והייחודי NP6 ASIC של Fortinet, מסוגל התקן FortiGate-3700D לספק את הביצועים הטובים בקבוצה, עכבה נמוכה ורמה זהה של ביצועים בפרוטוקולים IPv4 ו-IPv6.

Fortinet היא החברה הראשונה לאבטחת הרשת שמספקת קצב תקשורת של 100 Gbps+ וחיבורי 40GbE בהתקן קומפקטי, אשר קובע סטנדרטים חדשים של מחיר להגנה על כל גיגה של תעבורה, מחיר לצפיפות חיבורים, צריכת חשמל ומקום. הביצועים המשופרים מסייעים ללקוחות לצמצם הן את עלויות ההון והן את עלויות התפעול ומאפשרים ליהנות הן מהביצועים הגבוהים ביותר והן מהעכבה הנמוכה שבנמצא.

"לקוחותינו במרכזי הנתונים מבקשים מאיתנו מזה זמן לספק קצב תקשורת מהיר יותר ומספר גדול יותר של חיבורים מהירים בהתקני הפיירוול, כדי שיוכלו להשיג קצב תקשורת אחיד של 40 או 100Gbps בתשתית/מבנה המיתוג. אנו מיישמים מפת דרכים נמרצת במענה לבקשות אלה, והתקן FortiGate-3700D הוא דוגמה ראשונה", אמר מייקל קסי, מייסד, מנהל טכנולוגיה ראשי וסגן נשיא להנדסה בחברת Fortinet. "אנו מציעים לא רק את קצב התקשורת המבוקש, אלא גם צמצום של הוצאות ההון והוצאות התפעול, ממדים קומפקטיים, וכן עכבה וצפיפות חיבורים ברמות שעדיין לא נראו בענף".

הלקוחות זקוקים לקצב תקשורת גבוה יותר במרכזי הנתונים

חברת Infonetics ערכה לאחרונה סקר בקרב ארגונים גדולים (למעלה מ-1,000 עובדים) שהתקינו לאחרונה פיירוול מהיר, כאשר פיירוול מהיר מוגדר כפיירוול שתומך כיום בקצב תקשורת כולל גבוה מ-40 Gbps. עקב המעבר לטכנולוגיות רשת מהירות יותר נאלצים הארגונים לשדרג כל רכיב בתשתיות הרשת, והצורך להוסיף ממשקי רשת חדשים ומהירים להתקני הפיירוול (10 GbE, 40 GbE ובהמשך גם 100 GbE), ניצב בראש רשימת המניעים להשקעה בהתקני פיירוול חדשים ומתקדמים.

את הדו"ח המלא אפשר להוריד מהכתובת הזו.

זמינות

התקן FortiGate-3700D יהיה זמין כבר ברבעון הנוכחי.
פרטים נוספים על התקן FortiGate-3700D אפשר למצוא כאן.

אירועים קרובים