CA: הרווח הנקי החצי שנתי זינק ב-25%; ההכנסות ירדו ב-1%

החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה הכספית עם רווח נקי של 575 מיליון דולר והכנסות בסך כ-2.3 מיליארד ● ברבעון השני עלה הרווח הנקי ב-8% וההכנסות נותרו ללא שינוי ● הרווחיות של CA עלתה עקב ירידה בהוצאות והחזר מס שקיבלה

מייק גרגור, מנכ"ל CA

עלייה ברווחיות של CA: מהנתונים שפרסמה החברה עולה כי הרווח הנקי שלה עלה ברבעון השני של שנתה הכספית ב-8.1% ובמחצית הראשונה שלה הוא זינק ב-24.66%. הסיבות לכך הן ירידה בהוצאות והחזר מס של 12 מיליון דולר שקיבלה החברה – לעומת חבות מס של 235 מיליון במחצית הראשונה של השנה הכספית הקודמת.

על פי התוצאות, הרווח הנקי החצי שנתי של CA עמד על 575 מיליון דולר לעומת 462 מיליון. ברבעון הוא הגיע ל-240 מיליון דולר בהשוואה ל-222 מיליון. הרווח הנקי למנייה גדל באותה התקופה ב-10.42% ל-0.53 דולר מול 0.48 דולר.

לעומת זאת, ההכנסות של החברה רשמו ירידות: בששת החודשים הראשונים של השנה הכספית הן קטנו ב-1.26% ל-2.27 מיליארד דולר לעומת 2.3 מיליארד וברבעון השני הן ירדו ב-0.01% ועמדו על 1.14 מיליארד דולר בהשוואה ל-1.15 מיליארד. מתוכן, ההכנסות ממכירת מנויים ומדמי אחזקה ירדו במהלך הרבעון ב-1.87% ל-945 מיליון דולר מול 963 מיליון, ההכנסות מייעוץ מקצועי עלו ב-2.11% ל-97 מיליון דולר לעומת 95 מיליון וההכנסות מעמלות משימוש בתוכנות גדלו ב-4.26% ועמדו על 98 מיליון דולר בהשוואה ל-94 מיליון.

ההוצאות הכלליות החצי שנתיות של CA גדלו ב-6.46% ל-1.68 מיליארד דולר מול 1.58 מיליארד. בעקבות הירידה בהכנסות והעלייה בהוצאות הכלליות, הרווח התפעולי צלל באותה התקופה ב-18.25% ועמד על 587 מיליון דולר לעומת 718 מיליון. ברבעון השני של השנה הכספית רשמה החברה ירידה של 4.17% בהוצאות הכלליות, שהביאה אותן ל-781 מיליון דולר בהשוואה ל-815 מיליון. ההוצאות הגולמיות גדלו ב-1.27% ועמדו על 159 מיליון דולר מול 157 מיליון. הגידול בהוצאות הגולמיות בנוסף לירידה בהכנסות הביאו לקיטון של 1.41% ברווח הגולמי ל-981 מיליון דולר לעומת 995 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד על 86.06% בהשוואה ל-86.37%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות ירדו ב-5.47% ל-622 מיליון דולר מול 658 מיליון והרווח גדל ב-6.53% ל-359 מיליון דולר לעומת 337 מיליון.

מייקל גרגור, מנכ"ל CA, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "עקפנו את התחזיות שלנו בסעיפי ההכנסות והרווחיות כאחד. מדובר בתחילה של מפנה ונמשיך לעבוד קשה כדי להשיג את יעדנו. אנחנו ממשיכים להשקיע כדי להמריץ את הצמיחה ובמחצית השנייה של השנה הכספית בכוונתנו להגביר את ההשקעות במחקר ופיתוח, על מנת שנוכל להשיק מוצרים חדשים".

CA

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים