חילן הטמיעה בלאומי קארד מערכת משאבי אנוש בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

המערכת מאפשרת ללאומי קארד לנהל את פרטי העובדים, את "מחזור חייהם" בחברה ואת המידע אודות השכר שלהם בבסיס נתונים אחד ● עוד היא כוללת מודול הדרכה שמאפשר ניהול ותיעוד של פעילויות ההכשרה בהן משתתפים העובדים והמנהלים

חילן הטמיעה מערכת לניהול משאבי אנוש בלאומי קארד, בפרויקט שארך כשנה וחצי והסתיים באחרונה. היקפו הכספי מוערך במאות אלפי שקלים.

לאומי קארד הנפיקה עד כה יותר משני מיליון כרטיסי אשראי, מספקת שירותי סליקה לכ-40 אלף בתי עסק ומעסיקה כ-1,600 עובדים במשרדיה הראשיים בבני ברק. הפרויקט נולד בעקבות הצורך של החברה במערכת מאוחדת לניהול נתוני העובדים, שתאפשר נקודת מבט אחידה לאגף הכספים והחשבות ולאגף משאבי האנוש והמטה.

המערכת האינטגרטיבית של חילן מאפשרת ללאומי קארד לנהל את פרטי העובדים, את "מחזור חייהם" בחברה ואת המידע אודות השכר שלהם בבסיס נתונים אחד. במערכת משאבי האנוש מנוהלים נתונים אישיים, נתוני העסקה, תפקידים, השכלה, הגשת מועמדויות לתפקידים וכדומה. המערכת אף מכילה מודול הדרכה, שמאפשר ניהול ותיעוד של פעילויות ההכשרה המקצועית והניהולית בהן משתתפים העובדים והמנהלים. המערכת משרתת 40 משתמשים.

בהתאם לדרישות אגף מערכות המידע בלאומי קארד, שניהל את הפרויקט מההיבט הטכנולוגי, הנתונים המופקים מהמערכת משמשים בזמן אמת גם למערכות נוספות בחברה, דוגמת הפורטל הארגוני, ה-CRM וניהול ההרשאות, באופן שמאפשר אינטגרציה טובה יותר, בקרת נתוני עובדים מול השכר והגברת יעילות העבודה. כמו כן, היא מאפשרת להפיק דו"חות מגוונים ומידע ניהולי על ידי גורמים שונים בארגון. בימים אלה מיושם מודול הבקרה הפנסיונית של חילן, שמאפשר להשוות בין הנתונים המעודכנים במערכת השכר לאלה המתקבלים מהיצרנים הפנסיוניים, לעקוב אחרי הליקויים ולתקנם.

עפרת סבן, מפתחת תוכניות משאבי אנוש בלאומי קארד ומנהלת הפרויקט ממחלקת משאבי האנוש: "היה לנו צורך במערכת גמישה, שניתן יהיה לערוך בה שינויים ולשלב בה תוספות מפעם לפעם, ללא צורך בפיתוח נוסף. העובדה שזו מערכת אינטגרטיבית, שמשתלבת עם מערכת השכר של חילן, מאפשרת יעילות, בקרה ותמיכה בתהליכי העבודה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים