CloudCom תייצג בישראל את Zendesk האמריקנית

המיוצגת היא One Stop Shop לפתרון מהיר של קריאות שירות עם עשרות מודולים בתקשורת רב ערוצית עם הלקוח, וברשותה 30 אלף לקוחות ו-100 מיליון משתמשי קצה ● דוד אלוש, מייסד ומנכ"ל CloudCom, מסר: "Zendesk ממציאה מחדש את הדרך בה ארגונים עסקיים מנהלים את מערך השירות והתמיכה שלהם"

Zendesk, המתמחה בפתרונות Helpdesk לניהול מערכי השירות והתמיכה בלקוחות, תיוצג בישראל על ידי CloudCom. האחרונה היא נציגתה של Box בישראל, ומחזקת בכך את מעמדה בייצוג סדרה נוספת של מוצרי ענן. המיוצגת היא One Stop Shop לפתרון מהיר של קריאות שירות עם עשרות מודולים בתקשורת רב ערוצית עם הלקוח, בין אם המדובר באימייל, טלפון, צ'אט, פייסבוק (Facebook) ורשתות חברתיות נוספות, וכן ישירות מאתר האינטרנט של הארגון.

Zendesk מאפשרת, על פי החברה, להקליט שיחות עם הלקוח, לפתוח קריאות שירות באופן אוטומטי בכל דואר אלקטרוני, לנתח עומסים ולהמליץ על דרכי פעולה, להתחבר בתוך שניות ישירות למסך הלקוח, לעצב פרופילי קלט שונים, לנהל SLA (ר"ת הסכמי רמת שירות), לבצע סקרי שביעות רצון של לקוחות בגמר טיפול בקראות השירות, לנהל פורטל ידע דינמי (גם בעברית), לנהל שינוים ותקלות (Incident, Problem & Change Management), להפעיל תהליכים אוטומטיים המותנים בסיטואציות שונות (Triggers), ועוד.

ל-Zendesk יש יותר מ-30 אלף לקוחות ו-100 מיליון משתמשי קצה. החברה פועלת ב-140 מדינות בתמיכה רב לשונית, ומיושמת בענן מאובטח על בסיס SaaS (ר"ת תוכנה כשירות). בין לקוחותיה נמנים בין היתר סאפ (SAP), דל (Dell), לינקדאין (Linkedin), אמזון (Amazon), פוקס (Fox), גרופון (Groupon) ועוד.

דוד אלוש, מייסד ומנכ"ל CloudCom, אמר כי "Zendesk משקפת מגמה הולכת וגוברת, שבה יותר ויותר ארגונים מעבירים חלק ניכר מהיישומים שלהם לצריכה מקוונת בענן. בתוך כך ממציאה Zendesk מחדש את הדרך בה ארגונים עסקיים מנהלים את מערך השירות והתמיכה שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים