תוכן שיווקי

EMIT סיימה הטמעת פרויקט למערכת אחסון מבוסס MSA P2000 HP בקיבוץ רמת רחל; ההיקף: עשרות אלפי שקלים

28/10/2013 12:58
מעכשיו - מפיצה של RSA בישראל. C-Data

EMIT סיימה הטמעת פרויקט למערכת אחסון מבוסס MSA P2000 HP בקיבוץ רמת רחל. היקף הפרויקט נאמד בעשרות אלפי שקלים.

הקיבוץ ממוקם בסמוך לירושלים ומחזיק במספר פעילויות עסקיות, דוגמת בית מלון, מרכז ספורט ועוד. הוא מחובר בתשתיות אופטיות לכל אורכו ורוחבו, מה שמאפשר העברה של כלל הפעילות למרכז מידע ואספקת רמת שרות גבוהה לנקודות הקצה. השירותים הניתנים לכלל הגורמים בקיבוץ מתבצעים במשך 24 שעות ביממה, ועל כן יש חשיבות רבה לזמינות ולאמינות תשתיות המיחשוב.

הפרויקט לווה על ידי שני גורמים מרכזיים בחברת הפצת המיחשוב הגדולה בישראל, סי-דאטה (C-Data): מוטי בן שושן, מנהל תחום אחסון וגיבוי, ואלון קטן, מנהל תחום שרתים. חברת הפצת המחשוב הגדולה בישראל. המהלך כלל אפיון, ביצוע הטמעה והסבה של כלל מערכות התקשורת והמתגים, הקמת חדר שרתים חדש שכולל את כל המערכות הנדרשות (חשמל, אל פסק, מיזוג, גילוי וכיבוי, בקרת אקלים וסביבה) והקמת ריכוזי שרתים ותקשורת עם עמוד שדרה, מבוסס 10GIGA של HP.

אלי מלמד מנכ"ל EMIT, אמר עם הטמעת הפרויקט: "העבודה בקיבוץ נמשכה זמן רב וכללה הסבת כלל מערכות המיחשוב – ממערכות בודדות הממוקמות ברחבי הקיבוץ למערכת וירטואליזציה מרכזית המאגדת את כל המערכות, התוכנות והפעילויות של כלל העסקים למרכז מידע אחד מרכזי".

לדבריו, "כשהגענו לשלב בחירת מערכת האחסון, בדקנו מספר אפשרויות ובחרנו במערכת HP MSA P2000 בממשק תקשורת של 10 ג'יגה. מערכת זו מספקת את השרידות, הביצועים, יכולת הצמיחה ומחיר אטרקטיבי, אשר מותאמת במיוחד לסביבות וירטואליזציה. במערכת שולבו דיסקים מסוג SAS ו-SATA לספק את הצרכים של הביצועים והנפח הנדרש".

מיקי מיכאלי, מנהל תקשוב רמת רחל: "בקיבוץ קיימים אתגרים מורכבים מבחינת תשתיות המיחשוב. שילוב של מערכות תוכנה רבות של ספקים שונים ולצרכים שונים בתוך הקיבוץ מהווים אתגר גדול מבחינת תשתיות המיחשוב ומערך השרתים והגיבוי – בעיקר בהיבט של הזמינות, השרידות ויכולת גדילה מודולרית עתידית במסגרת תקציבית מוגבלת. לצורך אפיון הפרויקט ובשל המורכבות שלו הוצבו EMIT וסי-דאטה, שתיכננו את כלל המערכות בקיבוץ. זאת, כאשר את האינטגרציה של מערכך האחסון בפועל ביצע אלי מלמד. מערכות המיחשוב תוכננו בתצורה של MSP ובכך כל גורם בקיבוץ משתמש במערכות המיחשוב לפי הצרכים היחודיים והתקציביים".

הוא הוסיף, כי "התוצאה של הפרויקט היא מצוינת. מערכת האחסון מספקת את הנפח והביצועים הנדרשים, ומאפשרת בקלות יכולות הרחבה וגדילה לפרויקטים עתידיים. פרויקט זה היווה את אקורד הסיום של שיקום והקמת חדר תקשורת לתפארת, בניצוחו של מלמד. בשנתיים האחרונות הקיבוץ עבר מהפך טכנולוגי ונמצא בחוד הטכנולוגיה עם יכולות וגמישות שלא היו קיימות בעבר. העבודה עם EMIT על פתרונות מבוססי HP סיפקה מקור ידע וניסיון עצום בהרבה תחומים שונים, והיכולות באות לידי ביטוי בכל הפרויקטים שבוצעו מתכנון והקמת חדר המחשב, הקמת פתרון וירטואליזציה, תכנון והקמת רשת תקשורת עם עשרות מתגים ורשתות שונות, מערכות גיבוי, ועבודה עם כל ספקי התוכנות להתקנה מחודשת והסבה למערכות החדשות".

אירועים קרובים