איתי כפרי, NessPRO: "המדיה החברתית מאפשרת לארגונים לספק חוויית לקוח הרבה יותר טובה"

"ארגונים יכולים להשתמש במדיה החברתית במטרה להתאים ללקוחות מוצרים ספציפיים ולהעמיק את הקשר איתם כדי להגדיל את המכירות", אמר כפרי, מנהל פעילות Social בחברה ● לדבריו, פעילות במדיה החברתית יכולה לצמצם משמעותית את ההוצאה הארגונית על שיווק כי היא מאפשרת פנייה ממוקדת יותר ללקוחות

"העולם החברתי יוצר לארגונים שורה של הזדמנויות מול הלקוחות: לספק להם חוויה הרבה יותר טובה, לזהות קהל בצורה הרבה יותר ממוקדת, להתאים ללקוחות מוצרים ספציפיים ולהעמיק את הקשר איתם כדי להגדיל את המכירות", כך אמר איתי כפרי, מנהל פעילות Social ב-NessPRO.

כפרי דיבר בכנס SOMO Marketing, הכנס לשיווק בעולם החברתי והנייד. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באולם East בתל אביב, והנחו אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, וינון לנדנברג, מנכ"ל אינפיניטי מציאות מרובדת.

לדברי כפרי, "נושא זהות המשתמשים חשוב מאוד לארגונים. אדם שפעיל ברשת חברתית יוצר לנו זהות שלימה שלו. אנחנו יודעים עליו לא רק פרטים בסיסיים – כתובת אי-מייל ותאריך לידה, למשל – כמו בשיטת הרישום המסורתית, אלא מידע נוסף כמו השכלה או שכר".

דבר חשוב נוסף לארגונים אותו הם יכולים לגלות באמצעות עולם המדיה החברתית הוא הרצונות והצרכים של המשתמשים. "יש כיום רוויה של אתרים ואפליקציות מובייל שצריך להירשם אליהם. לאנשים נמאס משמות משתמש וסיסמאות. מעבר לכך, הם רוצים לקבל את 'החיים החברתיים' שיש להם ברשתות החברתיות גם באתרי האינטרנט של הארגונים ומעוניינים להגיע לאתרים האלה דרך הרשתות החברתיות", אמר. בהקשר זה הוא ציין תוצאות מחקר לפיהן "כשאנשים גולשים לאתרים עם אלמנטים חברתיים, הם צופים בהרבה יותר עמודים ונשארים הרבה יותר זמן".

סיגלית הורן-גלפרין, סמנכ"לית איגוד השיווק הישראלי. צילום: ניב קנטורכפרי הוסיף כי גולשים שפעילים ברשתות חברתיות צורכים פי חמישה יותר מאלה שאינם. הסיבה לכך, לדבריו, היא שהשיווק לגולשים אלה יכול להיות יותר ממוקד. "כשגולש נכנס לפייסבוק (Facebook), למשל, ומשם מגיע לאתר של הארגון, האתר יודע מי הוא ויכול להתאים מוצרים ספציפיים ללקוחות בעלי טעמים ספציפיים, להתאים לו מוצרים לפי מה שהוא אוהב", אמר. "מכאן שאפשר לצמצם את ההשקעה בשיווק משמעותית".

"רק מי שיחבר בין שיווק, עסקים וטכנולוגיה – יצליח"
סיגלית הורן-גלפרין
, סמנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, דיברה על חוויית השימוש במדיה החברתית אצל בני נוער. "שוחחתי בעניין עם בני נוער והגעתי למסקנה שיום מוצלח אצלם הוא יום בו הם קיבלו לייקים רבים. שאלתי אותם: מה עם החיים האמיתיים? הם השיבו לי כי 'החיים' במדיה החברתית הם החיים האמיתיים".

היא הוסיפה כי "על אנשי שיווק להבין שרק אלה מהם שישכילו להעמיק את הידיעות שלהם בחיבור שבין שיווק, עסקים וטכנולוגיה יצעידו את העסק שלהם להצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים