כדי למנוע תקלות: בבורסה של ניו יורק ערכו "חזרה כללית" לקראת הנפקת טוויטר

זו הפעם הראשונה שהמבחנים כללו הדמיה מלאה של הנפקה ראשונית של מניות לציבור ● בבורסה לא לוקחים סיכונים לאור תקלות בהנפקת פייסבוק בשנה שעברה, ובדקו אם המערכות מסוגלות לעמוד בתעבורה בהיקפים הצפויים

בבורסה לניירות ערך של ניו יורק ערכו בשבת "חזרה כללית" לקראת ההנפקה המיוחלת של מניות טוויטר (Twitter), בניסיון למנוע תקלות מהסוג שאפיין את הנפקת פייסבוק (Facebook) בנאסד"ק בשנה שעברה. כך על פי ידיעה שפרסמה סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters).

בבורסה לניירות ערך של ניו יורק נוהגים בדרך כלל לבחון מערכות בסופי שבוע, אך זו הפעם הראשונה שהמבחנים כללו הדמיה מלאה של הנפקה ראשונית של מניות לציבור. ההדמיה הייתה דרישה של חברי הבורסה, שרבים מהם לקחו חלק גם בהנפקה של הרשת החברתית הפופולרית אשתקד. ההדמיה נועדה לבדוק אם מערכות הבורסה מסוגלות לעמוד בתעבורה בהיקפים הצפויים ביום ההנפקה, וכן כדי להבטיח שכל פירמה שתבצע הזמנה תקבל מיד תשובה ותדע אם ההזמנה בוצעה או לא.

במסגרת ההנפקה מתכוונים בטוויטר להציע לציבור 70 מיליון מניות לפי שער של 17 עד 20 דולר לכל מניה. זו ההנפקה הראשונית הגדולה ביותר מאז ההנפקה של פייסבוק, שהציעה 421 מיליון מניות לפי שער של 38 דולר למניה. המסחר במניות החברה צפוי להיפתח בשבעה בנובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים