LG מציגה: הסמארטפון הראשון עם "מסך מעוגל אמיתי" – G Flex

המכשיר המסקרן הוא למעשה פאבלט עם מסך 6 אינץ', שצורתו אמורה לאפשר לו להיצמד טוב יותר לפני המשתמש ● פונקציה מעניינת נוספת היא רכיב המספק "ריפוי עצמי" במקרה של שריטות וכתמים עמוקים

LG הציגה היום (ב') טלפון עם מסך קעור, תוך שהיא מכריזה כי מדובר בטלפון החכם הראשון בעולם עם "מסך מעוגל אמיתי". מדובר ב-G Flex, שהוא למעשה פאבלט עם מסך P-OLED בגודל של 6 אינץ', בצורה שלכאורה אמורה להיצמד טוב יותר לפני המשתמש. "מדובר בהתפתחות המשמעותית ביותר בתחום של הטלפונים החכמים מאז שהסמאטפונים הפכו לחלק מאוצר המילים הסטנדרטי שלנו", אמר מנכ"ל LG Mobile, יונג-סיאוק פארק, בעת ההכרזה.

ה-G Flex, מעבר למסך שמציע רזולוציה יחסית נמוכה של 1,280×720 פיקסלים, לפחות בהשוואה למסכים רגילים בסדר גודל שכזה, מציג תצורה גבוהה בדומה למכשירים המובילים של החברה, השייכים לסדרת ה-G. הוא מבוסס על המערכת על שבב של קוואלקום (Qualcomm) עם מעבד Snapdragon 800 במהירות של 2.26 ג'יגה-הרץ, ושבב גרפי Adreno 330 במהירות 450 מגה-הרץ.

המכשיר כולל 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, והוא מצויד במצלמה אחורית באיכות של 13 מגה-פיקסלים וקדמית של 2.1 מגה-פיקסלים. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 4.2.2, והוא מצויד בסוללה יחסית גדולה בנפח של 3,500mAh שלא ניתנת להחלפה. מבחינת קישוריות, הטלפון החכם תומך בכל האמצעים המובילים, החל בתקן 802.11ac לחיבור אלחוטי, NFC, בלוטות' 4.0 וכן תאימות ל-USB 3.0. הטלפון תומך בנוסף בחיבור לרשתות LTE.

LG לא מסרה מחיר, אבל הודיעה כי אחד החידושים שמציע הטלפון הוא הגב שלו, שמכיל רכיב המספק "ריפוי עצמי" במקרה של שריטות וכתמים עמוקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים