בריטניה: אדם נעצר בחשד שפרץ למחשבי נאס"א וצבא ארצות הברית

על פי החשד, בריטי בן 28 גנב פרטים אישיים של אלפי עובדים בצבא ובסוכנות החלל האמריקנית ● אם יורשע הוא צפוי לעונש של עד חמש שנות מאסר ולקנס של עד רבע מיליון דולר

לורי לאב, בן 28, נעצר בביתו שבסטרדישל, בריטניה, בחשד שפרץ למחשבים של סוכנויות ממשל בארצות הברית וגנב פרטים אישיים של אלפי עובדים – כך על פי הודעה שפרסם משרד התובע הכללי בניו-ג'רזי. לאב מואשם בגישה למחשבים של סוכנות ממשל ללא אישור ובקשירת קשר.

בשנה האחרונה, לאב ושלושה מעמיתיו, ששמותיהם לא פורסמו, שניים מאוסטרליה ואחד משבדיה, שתלו לכאורה תוכנות זדוניות במחשבי הממשל על מנת לגנוב נתונים – על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט בניו-ג'רזי. בכתב האישום נטען כי הם גרמו נזקים כוללים של "מיליוני דולרים" לעובדי הממשל שפרטיהם נגנבו.

חברי הקבוצה, שתכננו את המתקפות בדיונים שניהלו בצ'אט IRC, פגעו, בין השאר, במחשבי נאס"א (NASA), הסוכנות להגנה מפני טילים של משרד ההגנה האמריקני, פיקוד הטכנולוגיה של צבא ארצות הברית והסוכנות להגנת הסביבה. לפי כתב האישום, הצליחו התוקפים להשיג פרטים אישיים של 4,000 עובדים בסוכנות להגנה מפני טילים ועובדים "רבים" של נאס"א. לאחר מכן התגאו חברי הקבוצה במעשיהם בהודעות שפרסמו בטוויטר (Twitter).

אם יורשע צפוי לאב לעונש של עד חמש שנות מאסר ולקנס של עד רבע מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים