תוכן שיווקי

"בניגוד לעבר, חברות כבר לא חוששות להעביר את המערכות שלהן לענן – להיפך, הן רוצות עוד"

ראיון עם אסנת לוי, מנהלת פרויקטים בכירה בבלאט לפידות

29/10/2013 14:15

איך היית מתארת את הפרויקטים בהם את עוסקת?
בלאט לפידות מספקת, בין השאר, פתרונות לחברות גדולות מאוד ובמגוון שווקים. מדובר בחברות גלובליות עם סניפים פרוסים ברחבי העולם. אלו הן חברות שרוצות מערכת שתדע להתמודד עם משימות ודרישות ברמה הגלובלית, בין אם מדובר בניהול עולם שירות הלקוחות או במתן מענה אחיד לכל עולם המכירות. הפרויקטים השונים מתרכזים ביישום המודולים המרכזיים של Salesforce, זאת תוך ניצול מקסימלי של התכונות השונות של Salesforce ושימוש באפליקציות ובמודולים מובנים.

ספרי על פרויקטים בהם היית מעורבת באחרונה.
פרויקט משמעותי וגדול נתן פתרון Service לחברה גלובלית גדולה. מדובר בפרויקט גדול שאמור להחליף מערכת CRM אחרת, שעברה שנים של פיתוח נרחב אך עדיין לא נתנה מענה מלא ללקוח. בפרויקט זה סיפקנו מספר פתרונות כגון ניהול SLA, אסקלציות חכמות, ניהול נכסים ועוד. הפרויקט כלל קסטומיזציות והתאמות שאפשרו להשתמש ביכולות הרבות והמגוונות של Salesforce.com, ובמקרים בהם לא הייתה פונקציונאליות קיימת, קיימנו פיתוחים מותאמים אישית. הנקודה החשובה היא שהפיתוחים לקחו זמן קצר מאוד, והמערכת עלתה לאוויר בצורה חלקה. זה נעשה בזכות המקצועיות והניסיון שלנו בכתיבת הקוד בצורה נכונה ופשוטה.

פרויקט נוסף הנמצא בשלבי אפיון ועבודה, יעלה לאוויר בשנה הבאה. גם במקרה זה מדובר בחברה המספקת שירות ברמה בינלאומית. במקרה זה, המטרה היא לתת מענה לעולם המכירות משלב ניהול לקוח דרך ניהול לוחות זמנים, מרכזי הזמנות ועד ה-Routing של אנשי המכירות. כמובן שלא לכל צורך יש מודול מוכן, אך אנו מנוסים בביצוע התאמות ופיתוחים ייעודיים במערכת, תוך בדיקה מתמידה שאנחנו מחוברים למטרות העסקיות של הפרויקט.

איך היית מסבירה את הצמיחה של Salesforce.com ואת המעבר של ארגונים רבים למערכת שלה?
לדעתי, מרבית הארגונים הגלובליים בוחרים לעבור לענן משום שהם לא רוצים להמשיך ולתחזק באופן שוטף סביבות ושרתים. מדובר, למעשה, בייעול. ובניגוד לעבר, חברות כבר לא חוששות, להיפך: חברות רבות אף מבקשות פרויקטי המשך של ERP בענן, למשל.
סיבה נוספת היא פשטות ההתאמה ללקוח וכתיבת הקודים. במערכות CRM אחרות עניין הפיתוח וכתיבת הקוד גוזלים זמן רב מאוד. במערכות של Salesforce.com ניתן להגיש פיתוחים ללקוח וקיסטומים בחצי מהזמן. כל ניהול התצורה שקוף ללקוח, והוא יכול בזמן קצר ובהכשרה מינימלית להכניס את האנשים שלו למערכת.

כיצד העבודה שלך מסייעת ללקוחות להפוך ל-Customer Companies?
אנחנו תמיד נותנים ללקוח את הפתרונות המתאימים לאסטרטגיה שלו תוך שימוש ביכולות של Salesforce.com. ההחלטה לאיזה כיוון ללכת מתקבלת ביחד. מבחינתי, Customer Company זה לנהל קשר עם הלקוח ולהיות מחויב לו לטווח ארוך, לזהות את צרכיו, את האסטרטגיה העסקית הנכונה כלפיו. אני בהחלט מאמינה שבהקשר הזה, אנחנו מביאים ללקוחות שלנו ערך עסקי אדיר, ובכך הוא מצליח לשפר את עצמו.

אירועים קרובים