מוטורולה מוביליטי: "אנחנו רוצים לעשות לחומרה את מה שאנדרואיד עשתה לתוכנה"

החברה הבת של גוגל הכריזה על פרויקט להרכבת טלפונים מחלקים מודולריים באמצעות מפתחים מצד שלישי ● הפרויקט החל לפני כשנה וגרסת האלפא של ערכת הפיתוח תצא כבר בחורף הקרוב

איך אומרים מוטורולה מוביליטי בסינית?

מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) הכריזה על פרויקט חדש בשם ארה (Ara), שאמור ליצור אקו-סיסטמה שתאפשר למשתמשים להרכיב טלפונים מחלקים מודולריים. ארה, שלפי החברה יצא לדרך לפני כשנה, אימץ לתוכו את Phoneblocks – פרויקט במימון המונים שפורסם לפני מספר חודשים, שמטרתו דומה. מוטורולה מוביליטי מתכוונת להשתמש בקהילה שנוצרה מסביב ל-Phoneblocks לאורך כל תהליך פיתוח הפלטפורמה החדשה.

"אנחנו רוצים לעשות לחומרה את מה שאנדרואיד (Android) עשתה לתוכנה", כתבה החברה הבת של גוגל (Google) בבלוג. "המטרה שלנו היא ליצור אקו-סיסטמה של מפתחים מצד שלישי, להנמיך את מחסומי הכניסה לתחום, להגביר את קצב החדשנות וכתוצאה מכך לכווץ את זמני הפיתוח".

הטלפון המודולרי החדש. מוטורולה מוביליטי

לפי מוטורולה מוביליטי, הפלטפורמה תהיה מורכבת משני חלקים עיקריים: שלדה מיוחדת ומודולים שכל משתמש יוכל לבחור לשלב במסגרת הזו. המודולים יתייחסו לכל תחום בטלפון, החל ממעבד היישומים הראשי שלו דרך המצלמה ועד הוספת סוללה והחלפת מסך.

החברה מתכוונת לשחרר כבר בחורף הקרוב את גרסת האלפא של ערכת הפיתוח והודיעה שבחודשים הקרובים היא מתכוונת לפנות ליצרניות בתחום כדי שיתחילו לפתח מודולים מתאימים.

הפרויקט, יש לציין, מזכיר מאוד את מכשיר המודו (Modu) של דב מורן, שלא הצליח מבחינה מסחרית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים