לנובו השיקה יוגה טאבלט עם שלושה מצבי עבודה; מהנדס המוצר: אשטון קוצ'ר

המחשב מגיע בשתי גרסאות - 8 ו-10 אינץ' - ומאפשר לעבוד בו במצבי אחיזה, הטייה ותצוגה ● הוא הושק באירוע מקוון בנוכחות השחקן ויהיה זמין בישראל לקראת אמצע דצמבר

לנובו (Lenovo) חשפה אמש (ג') את מחשב היוגה טאבלט מרובה המצבים הראשון שלה, במסגרת אירוע השקה מקוון שהתקיים בנוכחות השחקן אשטון קוצ'ר, מהנדס המוצר החדש בחברה.

המחשב מגיע בשתי גרסאות – 8 ו-10 אינץ', מספק חיי סוללה של 18 שעות ומאפשר שלושה מצבי עבודה: אחיזה, הטייה ותצוגה. אנשי החברה יצרו את המצבים הללו לאחר שזיהו שלושה אתגרים איתם מתמודדים משתמשי טאבלטים: עייפות כאשר אוחזים ומשתמשים בטאבלט, העדר מנגנון תמיכה עצמית כשהמכשיר מונח על משטח ובעייתיות בנוגע לזווית הצפייה כאשר הטאבלט מונח על שולחן.

מצב האחיזה תוכנן כדי להתאים לידו של המשתמש, באופן שיקל עליו לאחוז במכשיר ולשלוט בו. מלנובו נמסר כי מצב זה דומה לדרך בה אנשים מחזיקים מגזינים בעת קריאה. מצב העמידה מצריך סיבוב של הציר הצידי של הטאבלט ב-90 מעלות, כדי שיעמוד על השולחן. המשתמש יכול לבחור את זווית הצפייה הנוחה לו – בין 110 ל-135 מעלות. במצב הטייה יכול המשתמש להשכיב את היוגה טאבלט. המשתמש יכול בנוסף להפעיל את תוכנת הזיהוי האוטומטי של הטאבלט, שבמצבי עמידה ואחיזה מעלה אפליקציות שנעשה בהן שימוש תדיר.

המאחז הגלילי של היוגה טאבלט מכיל סוללות כפולות עוצמתיות ועל פי לנובו, בשונה מרוב מחשבי הלוח, משתמש בסוללות הנפוצות בדרך כלל במחשבים ניידים. המכשיר אף יכול לטעון מכשירים אחרים, כגון סמארטפונים, באמצעות כבל USB. הגרסאות של הטאבלט מאפשרות בחירה בין מעבדי MT7125 ו-MT8389 מרובע ליבה, ומבוססות על אנדרואיד 4.2 (Android 4.2). בנוסף, המכשיר החדש מצויד ביכולת שמע דולבי (Dolby) וכולל רמקולים קדמיים שמייצרים חווית שמע היקפית.

שני הדגמים קלים: משקלו של דגם ה-10 אינץ' הוא 600 גרם וזה של ה-8 אינץ' – 400 גרם. הם מציעים מסך ברזולוציה של 1280X800, מצלמה אחורית של 5 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי, אפשרויות איחסון של עד 32 ג'יגה-בייט, Wi-Fi ובמדינות מסוימות גם אפשרות ל-3G. עבור גרסת ה-10 אינץ' מציעה לנובו מקלדת בלוטות' (Bluetooth), שמתפקדת ככיסוי ואף מעירה את הטאבלט כאשר מסירים אותה ומעבירה אותו למצב שינה כאשר היא מחוברת. משתמשים יכולים גם לצרף דונגל WD100 כדי להזרים תוכן וידיאו אלחוטית מהיוגה טאבלט לטלוויזיה.

מחירו של היוגה טאבלט מתחיל ב-999 שקלים לגרסת ה-8 אינץ' ו-1,499 שקלים לגרסת ה-10 אינץ'. שני הדגמים יהיו זמינים לקראת אמצע דצמבר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יואב

    נושא האחיזה הוא רקק חלק מהתיאור של המוצר מה עם מערכת ההפעלה שלו ? מה הוא מריץ ?

אירועים קרובים