תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כנס Fortinet ליועצי אבטחת מידע ב-19 בנובמבר

שיחה עם רזי גרינפלד, מנהל מדור תשתיות בחברת כ.א.ל - כרטיסי אשראי לישראל, לקראת הכנס השנתי של יועצי אבטחת מידע של Fortinet המתקיים ב-19 בנובמבר

30/10/2013 13:21

ספר על הארגון בו אתה עובד.
חברת Cal היא חברת אמצעי תשלום ואשראי העוסקת בהנפקת ובסליקת מותגי האשראי המובילים בעולם: MasterCard, Visa  ו-Diners. החל מ-2012, עם פתיחת שוק הסליקה לתחרות, סולקת החברה גם את מותג ישראכרט. 1,500 עובדי החברה מעניקים שירותים ופתרונות פיננסיים ליותר מ-2 מיליון כרטיסים ולעשרות אלפי בתי עסק.

אילו מוצרים של Fortinet הטמעתם בארגון?
חברתנו הטמיעה את מוצר Fortigate במספר רשתות קריטיות בארגון וכמו כן חוות השרתים בחברתנו מופרדת באמצעות מערכת זו. אנו משתמשים בשירותי Fortinet שנים רבות ומפעילים את כל יכולות המערכת, החל משירותי Next Generation Firewall ,IPS וכלה במערכות Web Filtering.

איזו בעיה בא המוצר לפתור, ומדוע בחרתם דווקא בו?
כחברת אשראי, הרואה את הלקוח במרכז, אנו שומרים באופן קפדני על פרטיהם האישיים של לקוחותינו ומשקיעים בכך תשומות רבות. המוצר נותן מענה לסיכוני אבטחת מידע מחוץ הארגון ובתוכו ואף תואם לדרישות הרגולציה כדוגמת תמיכה ב-PCI.

מה הערך המוסף שהמוצר נתן לארגון?

המוצר מאגד בתוכו מספר פונקציות הממלאות מגוון צרכים אירגוניים  כך שהוא מעניק לנו פתרון הוליסטי בתחום התקשורת ואבטחת המידע בארגון. הפתרון הברור שמוצרי פורטינט מספקים הינו ניהול פשוט וקל של מספר רב של מנועי אבטחת מידע, תוך מתן זמן תגובה מהיר – הן של המוצר והן של היצרן.

אירועים קרובים