תוכן שיווקי

!We נבחרה לספק שירותי גיבוי והתאוששות מאסון בתשתית ענן עבור קבוצת שלמה Sixt

היקף הפרויקט מוערך ביותר ממיליון שקלים

30/10/2013 13:32

חברת !We מקבוצת חילן, אחת מספקיות שירותי מחשוב הענן המובילות בישראל בתחום ה-IT, נבחרה על ידי  קבוצת שלמה Sixt לספק שירותי התאוששות מאסון במודל שירותי ענן (DR as a Service).

במסגרת העסקה, תספק חברת !We את פתרון weCloud לקבוצת שלמה Sixt, המאפשר התאוששות מאסון למערכות המידע של הארגון. הפתרון כולל שרתים וירטואליים, נפח אחסון, גיבויים קונסיסטנטיים, תשתיות תקשורת, מערכות אבטחת מידע ותשתיות גישה מרחוק בחירום.

לדברי יובל שני, מנהל מערכות מידע של קבוצת שלמה Sixt, "היקף ומורכבות מערכות המידע בקבוצת שלמה Sixt גדולים. לפרויקט מסוג זה, בו הדרישות העסקיות של הבעלים והנהלת הקבוצה ייצרו אתגר טכנולוגי לא פשוט, החלטנו לבחור בספק המסוגל לייצר פתרון מנוהל מלא ומקצועי. הפרויקט דרש תשומת לב לפרטי פרטים והחשיבות הגדולה בו היא הקשרים העסקיים בין המערכות השונות של החברות השונות בקבוצה, מעבר להקמת תשתית ושכפול האתר".

הוא הוסיף, כי "בחרנו ב-!We הודות לניסיון הרב שלה בהעברת תשתיות ארגוניות לענן, והיכולת שלה להבטיח פתרון מנוהל עבור קבוצת שלמה Sixt. ואכן המעבר התבצע בקצב הנדרש ובמלוא המקצוענות מצד כל הגורמים".

אושרי שרון, מנכ"ל משותף !We: שירותי גיבוי והיכולת להתאושש מאסון הינם קריטיים עבור ארגונים. פתרון התאוששות על בסיס מחשוב ענן, כגון We!Cloud מעניק את הביטחון והחוזק העסקי הגלומים באתר גיבוי, וזאת תוך חיסכון משמעותי במשאבים – הן ברמת ההשקעה הכספית הנדרשת לשם כך, והן בקיצור הזמן הנדרש להקמתו".

אירועים קרובים