גוגל מחפשת חברות באסיה שייצרו את השעון החכם שלה

החברה נמצאת בשלבי הפיתוח האחרונים של השעון והחלה בסבב שיחות עם ספקיות ● גוגל תצטרף לסוני וסמסונג, שכבר הוציאו שעונים חכמים, ושואפת לקחת חלק בולט בשוק הצומח

גוגל (Google) כבר נמצאת בשלבי הפיתוח האחרונים של השעון החכם שלה ומקיימת סבב שיחות עם יצרנים אסייתיים כדי להתחיל לייצר אותו בקרוב באופן סדרתי – כך עולה מדיווח של הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). עם ייצור השעון תהיה גוגל החברה השלישית שמציעה שעון חכם, אחרי סוני (Sony) וסמסונג (Samsung), והיא צפויה להקדים את אפל (Apple), שאמורה להציע מכשיר דומה.

השעון של גוגל יפעל, כצפוי, על מערכת האנדרואיד (Android) שלה והוא ישולב עם השירות Google Now, במטרה להציע למשתמשים מידע רלוונטי בהתאם למיקום שלהם. כמו כן, לפי גורם שמכיר את הפרויקט, החברה פועלת לצמצמם כמה שיותר את צריכת הכוח של השעון, על מנת להבטיח שהוא לא ידרוש טעינות דחופות, וכך יהיה שימושי לאורך זמן.

לפי מחקר שערכה באחרונה ABI Research, הצפי הוא שב-2018 יגיע שוק המכשירים הלבישים להיקף של 485 מיליון יחידות. מחקר אחר, של Visiongain, מצא שכבר עתה, היקף שוק זה עומד על 4.6 מיליארד דולר. גוגל רוצה לקחת חלק נכבד בשוק זה ורכשה באחרונה את WIMM Labs – חברה שמתכננת שעון חכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים