דו"ח: מיקרוסופט מובילה בשוק תוכנות האנטי וירוס

ענקית התוכנה אוחזת בכרבע מהשוק, מעט אחריה עומדת Avast ובהפרש ניכר אחריהן נמצאת AVG ● תוכנת האנטי וירוס הנמכרת ביותר היא avast! Free Antivirus, עם כ-20%

שמים סוף לפרצה. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

מיקרוסופט (Microsoft) ממשיכה להיות היצרנית המובילה של תוכנות אנטי וירוס – כך עולה מדו"ח של חברת מחקרי השוק OPWAT. החברה אוחזת בקצת יותר מרבע מהשוק, לפני Avast, שנמצאת במקום השני, ו-AVG, שממוקמת שלישית – הרחק מאחורי השתיים הראשונות.

כשבוחנים את הרכב המוצרים של מיקרוסופט, כ-68% משתמשים ב-Microsoft Security Essentials החינמי וכ-31% עדיין משתמשים ב-Windows Defender.

נתח השוק של Avast עומד על 23.6% מהשוק. גם במקרה שלה, היישום החינמי, avast! Free Antivirus, הוא שמוביל בגדול מול כלל היצע המוצרים של החברה, עם 83.4%.

לשלישית בדירוג, AVG, יש נתח של 8.3%. סימנטק (Symantec) נמצאת רביעית, עם נתח של 7.6%, ואחריה ESET, עם 7.2%. ענקית האבטחה קספרסקי (Kaspersky) ממוקמת שביעית בלבד, עם 6.5% מהשוק. בסך הכול, הנתח של 10 החברות המובילות בתחום עומד על 92%.

המוצר המוביל בשוק הוא התוכנה החינמית של Avast, עם 19.6%. שני המוצרים הבאים הם של מיקרוסופט – ה-Security Essentials עם 17.2% וה-Windows Defender, שאוחז ב-7.8%. המוצר בתשלום שנמצא במקום הגבוה ביותר בטבלה הוא ה-Smart Security של ESET, שנמצא במקום השישי עם נתח שוק של 4%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים