בקרוב: גוגל ומיקרוסופט יציגו פרסומות ענק בתוצאות החיפוש

המודעות מהסוג החדש יהיו גדולות פי כמה מהבאנרים המקובלים כיום ויטשטשו את ההבדלים בין המידע לתוכן השיווקי

גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft) מקדמות שילוב של מודעות ענק בתוצאות חיפוש. מדובר במודעות שגדולות פי כמה מהבאנרים הפרסומיים המקובלים כיום, אשר מטשטשות את ההבדלים בין המידע לתוכן השיווקי. אם במקרה של גוגל מדובר בבאנרים מיוחדים המופיעים בראש דף התוצאות, הרי שאצל הענקית מרדמונד הכוונה היא להגביל את מודעות אלה כך שיוצגו רק עבור מי שמשתמש ב-"חיפוש החכם" של בינג (Bing) בחלונות 8.1 (Windows 8.1), ולא במקרה של ביצוע חיפוש באתר של בינג עצמו.

לא מדובר במודעות ענק שמכסות את כל המסך או צצות בעת לחיצה על קישור בתוך אתר, דוגמת הצעות לרכישת חלקת אדמה שאנחנו פשוט חייבים לקנות, מבצע חסר תקדים לרכישת דירה או זכייה של מיליוני דולרים בהגרלה שמעולם לא נרשמנו אליה. הפעם מדובר במודעות מעוצבות שמופיעות בעת ביצוע חיפוש אחר מותג כזה או אחר. הבאנרים מהזן החדש כוללים גם קישורים רלוונטיים למודעה, כגון לינק לאתר הבית של המפרסם או קישור לאתר שמוכר את המוצרים שלו.

בגוגל טוענים כי לפי שעה מדובר בבדיקה של 30 מותגים בלבד, וכי מודעות הענק יופיעו רק אצל כ-5% מכל המשתמשים במנוע החיפוש של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים