תוכן שיווקי

Dell מוסיפה למערכת ה-PowerEdge VRTX תוכנה להגנה על נתונים AppAssure

31/10/2013 15:04

חברת Dell הודיעה על הוספת תוכנת הגנת הנתונים Dell AppAssure, למערכת ה-Dell PowerEdge VRTX, פתרון ה-IT המאוחד הראשון המיועד לסביבות משרדיות רחוקות וקטנות, על מנת להוסיף ל-PowerEdge VRTX יכולות גיבוי ושחזור. תוספת חיונית זו מאפשרת לשחזר נתונים בכל רמה תוך דקות מעטות ולבצע בדיקות חוזרות ועדכוני גיבוי, יכולת המעניקה ביטחון בהגנה על נתונים ושמירה על יעילות  גם במקרים של תקלה. המערכת המשופרת תהיה זמינה ברבעון הראשון של 2014.

לדברי בריאן פיין, מנהל בכיר של פתרונות שרת ב-Dell: "כשהוצאנו לעולם את ה-PowerEdge VRTX לפני ארבעה חודשים, ידענו שיש לנו בידיים נוסחה מנצחת. התגובה של השוק, הלקוחות, הספקים והשותפים העסקיים שלנו, עלו על כל ציפיותינו, והם שמהווים את הדלק המניע את מאמצינו להמשיך לפתח ולהביא ללקוחות מוצרים חדשניים".

מפיקים תועלת מהאיכויות והיכולות של PowerEdge VRTX
פתרון ה-Dell PowerEdge VRTX כבר אומץ על ידי לקוחות בענפי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים ושירותי הבריאות. לדברי טוביאס וילק, מנהל מערכות IT בחברת Wallmedien, המתמחה בפתרונות רכש אינטרנטי (eProcurement) לסביבות SAP: "חיפשנו תשתית יעילה, חסכונית וקלה לפריסה שתתאים לצוות העובדים הקטן שלנו שמונה כ-90 עובדים. פתרון ה-PowerEdge VRTX הוא הבחירה הנכונה ביותר לחברה בגודל שלנו. יכולנו לפרוס את הפתרון בקלות רבה וללא כל תמיכה חיצונית".

פול סטנזל, יועץ IT בחברת T-Systems, לייעוץ ושירותי IT, אמר כי "מערכת ה-VRTX נותנת לנו את כל מה שאנו צריכים במערכת אחת – ארבעה צמתי מיחשוב עוצמתיים וטרה-בייטים של אחסון עם רשת מוכנה לעבודה. כמו כן, המערכת מאפשרת לנו לבצע בקלות הסבה לסביבה וירטואלית מוכנה שניתן לנהל ממסך אחד".

לדברי ג'ו בירקט, מהנדס IT בכיר בחברת Caterham F1 Team, צוות של פורמולה 1 היושב בבריטניה: "המארז הקומפקטי הקל עלינו משמעותית בתהליך הכנסת ציוד ה-IT לאתרי המרוץ ואיפשר לנו לקצץ משמעותית במשקל השילוח האווירי שלנו, מה שבא לידי ביטוי בחיסכון מוחשי בעלויות וצמצום ניכר בגודלו של מרכז הנתונים. כמו כן, שיפרנו את יכולת הביצועים שלנו וצמצמנו מאסיבית את צריכת החשמל ודרישות הקירור".

אירועים קרובים