טופ סולושנס תשווק מערכת שירות לקוחות מבית רנסיס

מערכת Attentive מאפשרת לארגונים לאסוף מידע ולנהל את התקשורת בכל פלטפורמה וערוץ מגע דיגיטלי, כגון הטלפון החכם, אתר האינטרנט והדואר האלקטרוני ● איתן טומשין, מנכ"ל טופ סולושנס: "זהו צעד אסטרטגי"

טופ סולושנס (Top Solutions) החלה לשווק את מוצר Attentive, שפותח על ידי רנסיס. המערכת מאפשרת למערכי שירות הלקוחות, המכירות ומקבלי ההחלטות בארגון לאסוף מידע ולנהל דיאלוג רציף עם לקוחות החברה בכל פלטפורמה וערוץ מגע דיגיטלי, כגון הטלפון החכם, אתר האינטרנט והדואר האלקטרוני.

Attentive מאפשר לאתר בזמן אמת אי שביעות רצון, לבצע בקרת נטישה, לתחקר אירועים חריגים ברמת הארגון ולנטר את רמת השירות ותהליכי המכירה, בהתאם למשובי הלקוחות. המערכת מבצעת פילוחים של איכות השירות לפי קריטריונים כגון אזורים גיאוגרפיים, שונות בין קבוצות לקוחות, שביעות רצון בהתאם למוצרים השונים ומרכיבים נוספים בהתאמה לצרכים.

מהחברה נמסר כי המערכת מיושמת במחלקות שירות הלקוחות והמכירות של יותר מ-40 ארגונים בישראל ובעולם, בהם תטפל מעתה טופ סולושנס באופן ישיר. בין הישראלים שבהם נמצאים אל על, בנק הפועלים, לאומי קארד, מי עדן, כלל, עיריית תל אביב-יפו ו-NICE.

איתן טומשין, מנכ"ל טופ סולושנס, כינה את חתימת ההסכם עם רנסיס "צעד אסטרטגי". לדבריו, "במציאות התחרותית כיום, ארגונים חייבים ליישם כלים טכנולוגיים המאפשרים להם לקבל תמונת מצב בזמן אמת של איכות השירות שהם מספקים, ולתת לכך את המענה המתאים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים