נוקיה מבקשת לאסור על מכירת מכשירי HTC One בבריטניה – לאחר שזכתה נגדה במשפט

בית המשפט לפטנטים בלונדון החליט כי החברה הטייוואנית הפרה את זכויותיה של הענקית הפינית בפטנט, בין היתר במכשיר הדגל של החברה, HTC One ● נוקיה לא מסרה איזה סכום פיצוי תבקש וכינתה את ההחלטה "משמעותית", בעוד ש-HTC מסרה כי תערער "מיידית"

נוקיה (Nokia) זכתה אתמול (ד') בניצחון על HTC, לאחר שבית המשפט לפטנטים של בריטניה קבע כי החברה הטייוואנית הפרה זכויות שלה בפטנט, בין היתר במכשיר הדגל של החברה, HTC One, ובמכשיר HTC Wildfire. בעקבות ההחלטה היא מבקשת מבית המשפט לאסור על מכירת מכשירי החברה בממלכה ולהורות ל-HTC לפצות אותה.

מארק דורנט, דובר נוקיה, כינה את ההחלטה "התפתחות משמעותית" בקרב הפטנטים בין שתי החברות. לדבריו, "כתוצאה מההחלטה, נבקש לאסור על ייבוא לבריטניה ומכירה בה של מכשירי HTC שבהם בוצעה ההפרה, כמו גם פיצוי כספי". הוא לא פירט איזה סכום תבקש החברה. דובר מטעם HTC מסר לרויטרס (Reuters) כי החברה "מאוכזבת מההחלטה אליה הגיע בית המשפט ותערער עליה מיידית".

קרב הפטנטים בין שתי החברות החל לפני כשנה ובימים אלה תלויות ועומדות 50 תביעות של נוקיה נגד HTC בהקשר זה ברחבי העולם. עד כה נמצא כי החברה הטייוואנית הפרה את זכויותיה של הענקית הפינית בארבעה פטנטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים