WorkTrack: האפליקציה שתבדוק לכם את התלוש

יש מעסיקים שמנצלים את העובדה שרבים מאיתנו לא קוראים את תלוש המשכורת, ואפילו לא יודעים לקרוא אותו ● WorkTrack תאפשר לכם לעקוב אחרי נתוני השכר שאתם מקבלים ואם צריך, לשים לזה סוף

לא מעטים מאיתנו עובדים במספר עבודות בו זמנית, תמורת שכר שונה ולפעמים במודולי העסקה ובצורות תשלומי שכר שונים: עובד שכיר, פרילאנס, שכר גלובלי, לפי שעה או רק על טיפים, כפי שמקובל במסעדות ובתי קפה רבים (גם אם לא חוקי).

אם להודות על האמת, אנחנו לא תמיד בודקים את תלוש המשכורת, ויש בינינו כאלה שלא ממש יודעים לעשות זאת. מעסיקים רבים מנצלים את המצב ואת עובדת היותו של שוק העבודה בישראל פרוץ – לטובתם ונגד העובד.

כאן יכולה לעזור לכם אפליקציה בשם WorkTrack של NakApp הישראלית. היא מאפשרת למשתמשים בה לבצע מעקב מדוקדק למדי אחרי העבודות שלהם, אחת או יותר, עם כל הפרטים הרלוונטיים.

אתם יכולים להגדיר באפליקציה עד חמישה סוגי תשלומים לגבי כל אחד ממקומות העבודה שלכם: רגיל, טיפ לשעה, טיפ כללי, גלובלי או יומית. זה טוב, למשל, אם אתם מלצרים במסעדה או בבית קפה ומקבלים שכר מהמעסיק וטיפים מהלקוחות. כמו כן, אתם יכולים להכניס שעות נוספות, בונוסים שמקבלים וכדומה. במקרה הצורך, האפליקציה מאפשרת לכם להוסיף שדות נוספים, כמו עבודה בלילה, בשבת או בחג.

המסך הראשי של WorkTrack מציג את שעות העבודה השבועיות לפי תאריכים. אפשר גם להכניס את שעות העבודה באופן ידני, אם אתם עובדים במשמרות קבועות, אבל במקרה שכזה, לא לשכוח ללחוץ על "סיום משמרת" כשאתם הולכים הביתה. מעבר לדברים הבסיסיים, אתם יכולים להכניס ידנית תוספות, ניכויים ושעות הפסקה שלא מקבלים עבורן שכר.

האפליקציה מאפשרת לכם להציג, באמצעות כפתור ההגדרות,  את לוח השנה, כדי לראות באילו ימים עבדתם – באותו החודש ובחודשים שלפניו, בהתאם לנתונים. כמו כן, ניתן להציג בה סטטיסטיקות שונות, כולל תיאורים גרפיים שונים שמראים את התפלגות השכר שקיבלתם, בין אם לפי עבודה מסוימת או כלל העבודות. כך תוכלו לעקוב האם ובכמה השכר שלכם עלה או ירד לעומת החודשים הקודמים. ניתן גם לייצא את המידע לכרטיס זיכרון חיצוני ולקבוע אילו נתונים בדיוק יישמרו.

שימו לב שהאפליקציה הזו טובה לשימוש גם בחו"ל, מאחר שהיא מגיעה בעברית או באנגלית ואתם יכולים לבחור האם השכר שאתם מקבלים הוא בשקלים, דולרים, יורו או ליש"ט. אפשרות בחירה נוספת היא של הנתונים שיוצגו בחלק התחתון של המסך הראשי: גרף שכר שבועי, גרף שעות שבועי או טקסט כולל, שמציג את כל הנתונים האפשריים.

ממשק המשתמש של WorkTrack צבעוני וידידותי למדי. למרות זאת, ייתכן שהיא תרתיע אתכם בהתחלה, בגלל עומס הפרטים שאתם צריכים לספק כדי להשתמש בה היטב, אבל אחרי שמסיימים להכניס את ההגדרות הראשוניות, היא מאפשרת לכם לקבל תמונה מקיפה ומדויקת של ההכנסות שלכם. היא לא מתאימה לעצמאיים, שלפעמים מתמחרים עבודות לפי יחידות ולא לפי שעות עבודה, אבל עבור מי שעובד ומקבל תלוש, היא מהווה כלי מעקב מוצלח מאוד.

להורדה מ-Google Play, לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים