תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כנס Fortinet ליועצי אבטחת מידע ב-19 בנובמבר

שיחה עם רני קהת, סמנכ"ל מכירות ומנהל פיתוח עסקי הגנה בסייבר בחברת טלדור, לקראת הכנס השנתי של יועצי אבטחת מידע של Fortinet שיתקיים ב-19 בנובמבר

03/11/2013 11:45

ספר על הארגון בו אתה עובד.
טלדור תקשורת מהווה כיום חברת אינטגרציה ב-Full Datacenter Solution. החברה היום בעלת יכולות בכל רמות תשתיות המיחשוב והתקשורת. יש לנו מומחים בכל הדיסציפלינות – החל ממאגרי נתונים ומערכות אחסון, דרך עולמות וירטואליזציה, תקשורת, סביבות הפעלה, וכלה במערכות ניהול ובקרה. לחברה עומדות כפועל יוצא יכולות ברובד ההגנה ואבטחת מידע בכל הדיסציפלינות.

אילו מוצרים של Fortinet אתה מטמיע אצל הלקוחות שלך?
חברת טלדור מטמיעה את מגוון הפתרונות, ממערכות פיירוול, פיירוול אפליקטיבי, ומערכות IPS. בנוסף לכך, טלדור מבצעת התקנות של מערכות הניהול כשלעצמן.

מדוע בחרתם לעבוד עם Fortinet? מה הערך המוסף ש-Fortinet נותנת לשותפים שלה?
אנחנו התרשמנו מיכולות המוצר, בחנו זאת בשדה בדיקות פנימי שהוקם בטלדור, בו בחנו גם את יכולות ההגנה וגם את יכולות התעבורה של המוצר. יש לנו בפועל הרבה התקנות בארץ ואנחנו רואים את יכולות המוצר לספק את התכונות והיכולות שציפינו ואפיינו ללקוח.

בשנתיים האחרונות יותר ויותר לקוחות מכניסים את Fortinet ל-Core Datacenter ובוטחים במוצר כמוצר ליבה שהוא אחד מאבני הבניה הראשונים של ה-Datacenter. גדל הביטחון והאמון של השוק והלקוחות ביכולות המוצר ככל שראינו את יכולת הביצוע של המוצר. כך גם בקרב לקוחות ביטחוניים המוצר מוטמע יותר ויותר, דבר שמעיד על רמת האמון במוצר וביכולת האינטגרציה והאפיון של חברת טלדור.

אירועים קרובים