טליה ברנדס, Publicators: "בניגוד למה שחושבים, האי-מייל לא מת"

"54% מהאמריקנים עדיין מעדיפים לקרוא אי-מיילים לפחות חמש דקות ביום", ציטטה ברנדס, מייסדת ומנכ"לית החברה, מתוך מחקר שפורסם לא מכבר בנושא ● לדבריה, "המשמעות השיווקית של הנתון הזה היא שאם עושים דיוור נכון לקהל ממוקד, אחוזי ההצלחה גדולים יותר"

"בעידן הדיגיטלי, עם מבול הערוצים שאפשר לתקשר באמצעותם, נוצר הרושם שהאי-מייל מת. זה לא נכון. 54% מהאמריקנים עדיין מעדיפים לקרוא אי-מיילים לפחות חמש דקות ביום", אמרה טליה ברנדס, מייסדת ומנכ"לית Publicators. היא הביאה את הנתון מתוך מחקר שפורסם לא מכבר בנושא. לדבריה, "המשמעות השיווקית של הנתון הזה היא שאם עושים דיוור נכון לקהל ממוקד, אחוזי ההצלחה גדולים יותר".

ברנדס דיברה בכנס SOMO Marketing, הכנס לשיווק בעולם החברתי והנייד. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באולם East בתל אביב, והנחו אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, וינון לנדנברג, מנכ"ל אינפיניטי מציאות מרובדת.

ד"ר דינו לוי, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. צילום: ניב קנטורבדבריה התייחסה ברנדס למדיה החברתית ואמרה כי "היא חשובה ויש לה מקום מכובד, אבל היא מהווה רק הכנה לדיוור הנכון שאנחנו יודעים לפלח ולעשות. אף לקוח לא רוצה להיות מוקד להפגזות שיווקיות. המערכות שפיתחנו ממוקדות מאוד ויודעות לייצר ללקוח את המידע בזמן ובמינון הנכון".

לבדוק אפקטיביות של קמפיינים באמצעות MRI
ד"ר דינו לוי מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב הציג ממצאי מחקרים שבחנו שיטות למדידת קמפיינים פרסומיים ואת האפקטיביות שלהם, בכלים שלא היו מוכרים עד היום. אחד מהם הוא מכשיר ה-MRI, שמשתמשים בו בעיקר לצרכים רפואיים.  ד"ר לוי אמר כי מושג שהולך ונעשה נפוץ בימים אלה במחקר אפקטיביות השיווק הוא FMRI, שמשמעו היכולת לנבא העדפות של צרכן – אילו מוצרים הוא יבחר כשייבדק במכשיר. לדבריו, יש סיכוי טוב שיהיה מתאם בין העדפות אלה למוצר אותו יקנה הנחקר בפועל.

"המחקרים מנבאים שבעתיד, כל מנהל שיווק ידבר עם MRI", אמר ד"ר לוי. הוא ציין כי "כבר יש דוגמאות לניסיונות שעלו יפה לעשות מבדקים כאלה, אבל זה עדיין לא חד משמעי". לדבריו, החיסרון הגדול בשיטה זו הוא העלות היקרה של מכשיר ה-MRI והעובדה שלא ניתן לנייד אותו. לכן פותחו ברחבי העולם מערכות קטנות יותר, שמבוססות על מכשיר ה-EEG, עם שכלולים מותאמים מראש". לדבריו, בעתיד אפשר יהיה לנבא טוב יותר את ההצלחה של קמפיינים פרסומיים, בין אם על ידי מעקב אחרי תנועות העין של הנבדק ובין אם על ידי רגשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים