בקרוב בהוט: ממיר חדש המרכז את כלל שירותי התקשורת הביתיים

ה-FiberBox יכלול ממיר מקליט HD מתקדם, ראוטר אלחוטי ומודם טלפוניה ואינטרנט ● הוא ישווק כמוצר פרמיום ויסופק עם שלט HOT Wave החדש

הוט (HOT) הכריזה היום (א') על כוונתה להשיק בקרוב את ה-HOT FiberBox – ממיר חדש וראשון מסוגו בישראל, המרכז את כלל שירותי התקשורת הביתיים: ממיר מקליט HD מתקדם, ראוטר אלחוטי ומודם טלפוניה ואינטרנט.

על פי החברה, ממיר ה-FiberBox מאפשר ללקוחות לנהל את צריכת המדיה והתקשורת מפלטפורמה מרכזית אחת, שתכלול ממשק משתמש ויזואלי מתקדם וניווט גרפי, כנהוג בטאבלטים ובמכשירים חכמים אחרים. כמו כן יאפשר הממיר החדש ללקוחות ליהנות ממגוון שירותים מתקדמים, כגון מדיה סנטר, דפדפן, צפייה בשני ערוצים במקביל (במסך משולב) ומגוון אפליקציות מתקדמות, המעשירות את חוויית הצפייה בטלוויזיה.

פיתוח ה-FiberBox בוצע על ידי כמה חברות: Sagemcom, ספקית ממירים וראוטרים, שפיתחה את החומרה והתווכה, ואינטל (Intel) שפיתחה את המעבד. הוא ישווק כמוצר פרמיום, בנוסף למוצרים הקיימים (ממיר ה-Magic HD ומודם HOTBOX), ויסופק עם שלט HOT Wave החדש, הפועל בטכנולוגיית RF ומאפשר ניווט מהיר ואינטואיטיבי בממשק המשתמש.

הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"ר הוט, אמר כי "פלטפורמת ה-FiberBox היא פורצת דרך ומהווה קפיצת מדרגה משמעותית בחוויית הצפייה ובניהול צריכת שירותי המדיה והתקשורת הביתית בישראל. אין לי ספק, כי היותנו חלק מקבוצת תקשורת בינלאומית, לצד צוות הפיתוח שהקמנו בחברה, מקנה לנו יתרון משמעותי אל מול המתחרים וגמישות בהמשך פיתוחים עתידיים של הפלטפורמה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יניב

    שמי יניב אני רוצה את הממיר החדש אבל ההתקנה יקרה 350 ש״ח זה הרבה בשביל ממיר חדש

אירועים קרובים