כנס IOD של חטיבת התוכנה של יבמ ייפתח הערב בלאס וגאס

הכנס צפוי להציג את החידושים וכיווני הפיתוח בתחומי הפעילות המרכזיים של יבמ בעולם התוכנה: מיחשוב ענן, יישומי Big Data, ניתוח אנליטי (צופה פני עתיד), התמיכה בעולם המובייל ומשתמשי הקצה הניידים, והתמודדות עם סוגיות אבטחה - במובייל, בענן וב-IT הארגוני בכלל ● במהלך האירוע יתקיימו יותר מ-700 מפגשי לימוד מקצועיים ו-110 סדנאות, כמו גם דיוני שולחן עגול בין מנהלים בכירים ביבמ, לקוחות ומומחים מהאקדמיה

יותר מ-13 אלף לקוחות, שותפים עסקיים ואנשי יבמ (IBM), ישתתפו בכנס השנתי למידע על פי דרישה של חטיבת התוכנה של הענק הכחול, המתקיים השבוע בלאס וגאס. הכנס, שייפתח הערב (ב'), צפוי להציג את החידושים וכיווני הפיתוח בתחומי הפעילות המרכזיים של יבמ בעולם התוכנה: מיחשוב ענן, יישומי Big Data, ניתוח אנליטי (צופה פני עתיד), התמיכה בעולם המובייל ומשתמשי הקצה הניידים, והתמודדות עם סוגיות אבטחה – במובייל, בענן וב-IT הארגוני בכלל.

במהלך הכנס יוצגו מוצרים חדשים בתחום ניהול הנתונים ושילוב המידע, כמו גם יכולות חדשות בתחום הניתוח האנליטי, יישומי הענן ועולם המובייל. המוצרים הללו מבוססים על המחקר והפיתוח במעבדות יבמ בעולם, ובכלל זה בישראל, לצד רכישת חברות המפתחות פתרונות בתחומי המיחשוב האנליטי, המידע על פי דרישה, הניהול והשליטה, ומיזוגן לפתרונות של חטיבת התוכנה של יבמ.

בכנס יתקיימו יותר מ-700 מפגשי לימוד מקצועיים ו-110 סדנאות,  כמו גם דיוני שולחן עגול בין מנהלים בכירים ביבמ, לקוחות ומומחים מהאקדמיה, שיעסקו בתחומים דוגמת הדרכים לשילוב ניתוח אנליטי של נתוני Big Data בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות וצמיחה בעסקים, שיטות יישום פתרונות מובייל ושילובם בסביבת המיחשוב הארגוני הקיימת, וכלים למיצוי הפוטנציאל העסקי הגלום בעולם מיחשוב הענן. יותר מ-300 לקוחות יבמ יציגו פרויקטים שנעשו בתחום ניהול המידע והניתוח האנליטי. לצד ההרצאות והמפגשים תתקיים תערוכת ענק שתאכלס יותר מ-350 תצוגות של פתרונות יבמ ושותפיה העסקיים.

בכנס ישתתפו גם חוקרים ומפתחים ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה וממעבדת התוכנה בישראל. החוקרים יציגו פתרונות לניתוח אנליטי של Big Data למיטוב והתאמה אישית בתחומים של שיפור איכות החיים, פתרונות בתחום הרפואה, ניתוח ויזואלי של נתוני מיקום גיאוגרפי, ניתוח קהילות במדיה החברתית, מעקב אחר הדופק החברתי בעולם הארגוני, בניה חכמה של מידע מתחלף המשמש למשימות בדיקת מערכות ועוד. מפתחים ממעבדת התוכנה של יבמ בישראל יציגו פתרונות בנושאים של פיתוח למובייל וסיווג תוכן ביניהם: חיפוש ודפדוף במסמכים באמצעות מכשיר נייד, שימוש בסמארטפון כסורק נייד חכם של מסמכים,  שימוש בשפת מכונה ובינה מלאכותית לסיווג מסמכים ועוד.

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מן האירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים