תדיראן טלקום הטמיעה מוקד שירות לקוחות של קומפוסיט ב-IDB תיירות; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

המערכת מנהלת 250 נציגי שירות ומשרתת את כל החברות בקבוצת IDB תיירות, בהן נתור יוניטל, ישראייר, צבר ודיזנהויז ● היא מאפשרת זיהוי שיחה נכנסת למוקד בהתאם לחברה המבוקשת ולשירות הנדרש, ומעבירה אותה לנציגים, תוך קבלת עדיפות בהתאם לכללים שהוגדרו

תדיראן טלקום מקבוצת אפקון החזקות הטמיעה את פתרון מוקד שירות הלקוחות של קומפוסיט (Composit) במוקדים של קבוצת IDB תיירות. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על יותר ממיליון שקלים.

המערכת מנהלת 250 נציגי שירות ומשרתת את כל החברות בקבוצת IDB תיירות, בהן נתור יוניטל, ישראייר, צבר ודיזנהויז. היא מאפשרת זיהוי שיחה נכנסת למוקד בהתאם לחברה המבוקשת ולשירות הנדרש, ומעבירה אותה לנציגים, תוך קבלת עדיפות בהתאם לכללים שהוגדרו.

מהחברה נמסר כי פתרון התקשורת למוקדים הביא לחיסכון בכוח אדם, בעלויות נדל"ן ובשטח מוקדים. זאת, בנוסף לצמצום במערכות התקשורת השונות ואיחודן למערכת ניהול אחת. כך נוצרה סביבת עבודה ניהולית פשוטה, מבוססת תשתית אחידה, עם אתרים מרוחקים, שמשמשים כאתרי גיבוי ומספקים שרידות.

גבי שגיא, סמנכ"ל מערכות מידע ב-IDB תיירות, אמר כי "ביצענו שדרוג של המוקד לטכנולוגיה אחת ואחידה ובכך אפשרנו גמישות בניהול מוקדים, שהיו בעלי שונות רבה. עשינו זאת יחד עם השגת יציבות ושיפור בעלויות התפעול, על ידי מעבר לטכנולוגיית IP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים