סטיב ווזניאק: אילו הייתי היום באפל, הייתי משתף פעולה עם גוגל

"האם זה אפשרי? אני לא יודע ויש ודאי שיקולים עסקיים שאני לא מודע להם", סייג ווזניאק, מייסד אפל ביחד עם סטיב ג'ובס, את דבריו ● הוא דיבר גם על סמסונג ותיאר איזה שעון חכם היה רוצה לענוד

"אני מתפלל לאלוהים שאפל (Apple) וגוגל (Google) ישתפו פעולה בעתיד", כך אמר סטיב ווזניאק, שביחד עם סטיב ג'ובס היה ממקימי אפל. "האם זה אפשרי? אני לא יודע. אילו הייתי שם, סביר להניח שזה היה קורה".

ווזניאק אמר בראיון ל-BBC כי "יכול מאוד להיות שאני טועה. יש ודאי שיקולים עסקיים שאני לא מודע להם וחייבים לזכור שחברה חייבת תמיד להרוויח כסף". עוד הוא ציין כי "אני מאמין בעולם שבו אפשר לשלם דמי רישוי סבירים ולקבל טכנולוגיות".

בדבריו התייחס ווזניאק גם לענקית מדרום קוריאה. "אני רואה בטלפונים של סמסונג (Samsung) הרבה דברים חיוביים שהייתי רוצה שיהיו ב-iPhone שלי. הייתי רוצה שאפל תוכל ליישם אותם מבלי שסמסונג תמנע זאת", אמר.

הוא תיאר בראיון איזה שעון חכם הוא היה רוצה לענוד על פרק כף היד: "מזה שלוש או ארבע שנים אני מדבר על שעון חכם עם צגי LED אורגניים שאפשר בתיאוריה להדפיס על פלסטיק, לפרוש ולקפל".

הראיון הנוכחי הוא לא הפעם הראשונה בה ווזניאק דיבר בזמן האחרון על עניינים שקשורים לחברה אותה ייסד. כך, למשל, הוא לא הביע התלהבות מה-iPhone 5C ואמר כי הוא "בדרך כלל מתעניין במוצרים מתקדמים יותר". במרץ אשתקד הוא הציע "לעזוב את הטכנולוגיה, הדבר החשוב ביותר בחיים הוא חינוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים