מוביסק תפיץ את פתרונות סקייקיור הישראלית להגנה ואבטחת מידע במובייל

הטכנולוגיה של סקייקיור, שנוסדה על ידי בוגרי יחידת 8200, נמצאת תחת פטנט ברישום ● הפתרון מספק הגנה על מכשירים ניידים באמצעות פיירוול נייד ובכך מאפשר לארגונים לאמץ את מגמת ה-BYOD

מוביסק טכנולוגיות תפיץ את פתרונות ההגנה ואבטחת המידע לעולם הנייד של סקייקיור (Skycure) הישראלית. הטכנולוגיה של סקייקיור, שנמצאת תחת פטנט ברישום, מגנה על מכשירים ניידים באמצעות פיירוול נייד ובכך מאפשרת לארגונים לאמץ את מגמת ה-BYOD (ר"ת Bring Your Own Device), כך על פי החברה. היא מיישמת מנגנון הגנה כפול שמכיל פיירוול בצד הלקוח, למתן הגנה מקיפה סביב השעון, ובצד השרת מספק ניתוח אנליטי עמוק.

הפתרון, מוסרת החברה, מנטר את איומי האבטחה למכשיר ומספק הגנה חכמה וסלקטיבית בהתאם. הוא מספק הגנה על מכשירי הקצה בארגון ללא התערבות בחוויית השימוש היומיומית של העובדים. בנוסף, מערכת הניהול מספקת לוגים, התראות ותצורה, כך שגם לאנשי ה-IT יש חוויית שימוש שדורשת תחזוקה מינימלית.

ממשק הניהול, שמהווה חלק אינטגרלי מהפתרון, תוכנן ועוצב על מנת לדווח, לפתור ולמנוע את איומי אבטחת המידע בעולם הנייד עימם ארגונים מתמודדים כיום. ניתן ליישם את הפתרון בתצורת מיחשוב ענן או בהתקנה מקומית בארגון והוא יכול להיות משולב בפתרון MDM (ר"ת ניהול רכיבים ניידים).

"ברור לחלוטין כי העולם הסלולרי הוא שדה הקרב הבא עבור אבטחת המידע", אמר ג'ראד קרלטון, יועץ ראשי בפרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan). "אין מכשיר שיהיה מאובטח ב-100%, ולכן ארגונים נדרשים לפתרונות דוגמת זה של סקייקיור. הפתרון מתבסס על טכניקה של הכרת התנהגויות, שהן קריטיות עקב האופי המתוחכם של האיומים והמתקפות. המכשירים הניידים הם החוליה החלשה במערכי ה-IT הארגוניים וזה לא משנה אם הפריצה תבוא בגלל הנדוס חברתי, ניצול של נקודת תורפה או פרצה. פתרונות כמו של סקייקיור יהפכו בקרוב לדרישת סף בחברות".

סקייקיור נוסדה ב-2012 על ידי עדי שהרבני ויאיר עמית, בוגרי יחידה 8200 ובעלי רקע בעולם אבטחת המידע. החברה ממומנת על ידי קרן הון-הסיכון פיטנגו (Pitango) ועל ידי מייקל ווידר, דמות מוכרת בעולם אבטחת המידע, שמשמש יועץ במועצת המנהלים של החברה. עמית עבד בעברו ב-ווטשפייר (Watchfire), אחת מיותר מ-10 החברות הישראליות שנרכשו על ידי יבמ (IBM). עובדי החברה עבדו בצוותי האבטחה של צ'ק פוינט (|Check Point), גוגל (Google) ואי-ביי (eBay).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים