תוכן שיווקי

אופק חדש במיחשוב הטמיעה פרויקט למערך ניהול הבחירות לרשויות המקומיות המבוסס HP 3PAR מסדרת 7000

04/11/2013 14:39
מעכשיו - מפיצה של RSA בישראל. C-Data

אופק חדש במיחשוב הקימה עבור חברת ספרת מערך Data Center לניהול תוכנת בחירות עבור הרשויות המקומיות בבחירות אוקטובר 2013. המערך כלל הקמת סביבת עבודה לעובדי ועדת הבחירות, הכוללת את מערכת התוכנה של ספרת על כל מרכיביה, מערכת ניהול קבצים ומסמכים, מערכת דואר, ואתר אינטרנט לניהול המערכת ולמידע עדכני לתוצאות הבחירות עבור הציבור.

המערכת הופעלה בחוות השרתים של אופק חדש, על גבי מערך אחסון מסוג HP 3PAR 7200, מבוסס 2 בקרים לשרידות מלאה, תקשורת אופטית, שרתי HP ומערך DR כפול לשרידות מלאה במקרה של תקלה. המערכת שירתה בו זמנית את העיריות הבאות: אשדוד, אשקלון, בני ברק, בת ים, דימונה, חולון, לוד, נתניה, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן ורעננה. היא הופעלה למתן שירות לעובדי ועדת הבחירות בשוטף ומתן מידע מידי דרך אתר אינטרנט על תוצאות הבחירות לציבור.

המערכת הוקמה לעמוד בעומסים משתנים, שהגיעו לשיא עם תחילת ספירת הקולות בכל רשות. זאת, עם דגש מיוחד הושם על אבטחת המידע ושרידות המידע במקרה של תקלה או פריצה למערכת תשתית החומרה של HP, שעליה המערכת הופעלה. זו נתנה מענה מצוין לדרישות הביצועים המשתנות – וזמינות מדהימה במיוחד בזמני העומס.

מערך האחסון נבחר לאחר השוואה ארוכה בין יצרני החומרה השונים. בעזרת הליווי שסיפקה הפצת המיחשוב C-Data ובייעוץ על ידי מוטי בן-שושן, מנהל תחום אחסון וגיבוי, ואמיר הרפז, מנהל שותפים בחברה.

רפאל בן שושן, מנכ"ל ספרת, כתב מכתב תודה עם סיום הפרויקט לקובי בן יונה, מנכ"ל אופק חדש, ובו מסר: "עם סיום מבצע הבחירות, אני רוצה להודות לך ולכל הצוות על הסבלנות, הנכונות לעזור, המקצועיות והנינוחות בה נעניתם לבקשות והבהרות שלנו. יזהר, נדב ודניאל וגם אסנת היו מוכנים לעזור, להדריך, להציע פתרונות ולהרגיע בזמנים קשים וגם בנושאים שלא ממש מתחום אחריותם. אני וכל הצוות מודים לך ולחברים. אני מקווה שיצא לנו בעתיד הקרוב להמשיך בשיתוף הפעולה שכה נהנינו ממנו".

אירועים קרובים